Σύνδεση

Featured

Δακτύλιος: Ελεύθερη κίνηση για ηλεκτρικά, υβριδικά και CNG, LPG & Euro 6 <120 γρ. CO2

Οι αλλαγές στην κίνηση των αυτοκινήτων στο δακτύλιο της πρωτεύουσας σύντομα θα οριστικοποιηθούν και έτσι από τις 25 Οκτωβρίου αναμένεται να κυκλοφορούν ελεύθερα, χωρίς περιορισμό, τα αυτοκίνητο με ηλεκτρικά, υβριδικά και plug-in υβριδικά συστήματα πρόωσης.

Επίσης το ίδιο θα ισχύει και για τα αυτοκίνητο που καταναλώνουν υγραέριο (LPG) ή φυσικό αέριο (CNG) με εργοστασιακή εγκατάσταση και όχι εκ μετατροπής, καθώς και τα συμβατικά επιβατικά που πληρούν την προδιαγραφή εκπομπής ρύπων Euro 6 (ισχύει από το 2015) και έχουν εκπομπές CO2 μικρότερες των 120 γραμμαρίων το χιλιόμετρο.

Για όλα υπόλοιπα επιβατικά θα εξακολουθεί να ισχύει το μέτρο των μονών- ζυγών ανάλογα με την ημερομηνία.

Επίσης με βάση δηλώσεις του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής και σύμφωνα με το CNN Greece το υπουργείο έχει ξεκινήσει μελέτη για να επαναπροσδιοριστούν τα γεωγραφικά όρια του δακτυλίου, καθώς χρειάζεται αναπροσαρμογή ο σχεδιασμός του και ενδεχομένως να «ανοίξει» ο κύκλος του.

Αυτή τη στιγμή τα όρια εφαρμογής του μικρού δακτυλίου είναι οι εξής λεωφόροι και οδοί: Αλεξάνδρας – Ζαχάρωφ – Μεσογείων – Φειδιππίδου – Μιχαλακοπούλου – Σπ. Μερκούρη – Βρυάξιδος – Υμηττού – Ηλ. Ηλιού – Αμβρ. Φραντζή – Συγγρού – Χαμοστέρνας – Πειραιώς – Ιερά Οδός – Κωνσταντινουπόλεως – Αχιλλέως – Πλατεία Καραϊσκάκη – Καρόλου – Μάρνη – 28ης Οκτωβρίου (Πατησίων) – Αλεξάνδρας.

Ο συνολικός αριθμός των ΙΧ που κυκλοφορούν στην Αττική ανέρχεται σε 2,3 εκατομμύρια, από τα οποία ηλεκτρικά, φυσικού αερίου και υβριδικά είναι τα 7.654. Παράλληλα εκτιμάται ότι με κινητήρες Euro 6 (χαμηλών ρύπων) είναι κάτω από 300.000.

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo