Σύνδεση

Featured

Καινούργιο λογότυπο για τη Volvo

Τελευταία έχουν αλλάξει αρκετές αυτοκινητοβιομηχανίες το λογότυπό τους, όπως π.χ. η VW και η Renault, με κοινό γνώρισμα των νέων τους σημάτων την απλότητα και τη δισδιάστατη απεικόνιση.

Αυτή τη λογική ακολουθεί και η Volvo, η οποία παρουσίασε το δικό της νέο σήμα που σε σχέση με αυτό που ξέρουμε έχασε την όποια 3D αίσθηση αλλά και το περίγραμμα γύρω από την επωνυμία της.

Το τελικό αποτέλεσμα δεν έχει χάσει τη συνάφειά του με το σήματα που έχει χρησιμοποιήσει η μάρκα στο παρελθόν, ενώ είναι σαφώς πιο μοντέρνο και καθαρό, γεγονός που βοηθά στην απεικόνιση και την αναγνωρισιμότητά του στις κινητές συσκευές.

Το πρώτο μοντέλο στο οποίο θα χρησιμοποιηθεί θα είναι το C40 Recharge, που ταυτόχρονα είναι και το πρώτο SUV Coupe της μάρκας.

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Γιατί η Mercedes κάνει στροφή 180 μοιρών;

Mercedes-Benz

Οι Alfa Romeo Giulia και Stelvio παίρνουν παράταση ζωής  

Alfa Romeo

Το νέο FIAT Pandina στην Ελλάδα – Πόσο κοστίζει

Featured

Mercedes Vision Iconic: Το αύριο μέσα από τον καθρέφτη του παρελθόντος

Featured