Σύνδεση

Featured

Η BMW άλλαξε λογότυπο και το νέο σήμα της δεν έχει το μαύρο δαχτύλιο

Πολλοί το είδαν αλλά λίγοι το πρόσεξαν. Ο λόγος για το καινούργιο σήμα της BMW που έκανε την εμφάνισή του στο Concept i4 και είναι πιο καθαρό, πιο επίπεδο και φυσικά πιο μοντέρνο.

Αυτό που προσέχει κανείς άμεσα είναι η απουσία του μαύρου περιγράμματος στο οποίο «πατούσαν» τα τρία γράμματα, κάτι που γίνεται μετά από 103 ολόκληρα χρόνια. Τώρα το αντίστοιχο τμήμα είναι διάφανο και έτσι το σήμα παίρνει στο σημείο αυτό το χρώμα του αμαξώματος. Ταυτόχρονα και το μπλε της «προπέλας» -το σήμα θυμίζει το όποιο αεροπορικό παρελθόν της μάρκας ενώ το μπλε και το λευκό είναι τα παραδοσιακά χρώματα της Βαυαρίας- δείχνει πιο ανοιχτό, τουλάχιστον σε αυτή τη λήψη.

Αρχικά πάντως το νέο λογότυπο θα χρησιμοποιηθεί για την επικοινωνία της εταιρείας, ενώ στη συνέχεια αναμένεται να τοποθετηθεί και στα αυτοκίνητα και τις μοτοσυκλέτες της.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Οι Alfa Romeo Giulia και Stelvio παίρνουν παράταση ζωής  

Alfa Romeo

Το Honda Prelude επιστρέφει μετά από ¼ του αιώνα στην Ευρώπη

Featured

Audi TT RS4, το θηρίο που δεν μπήκε ποτέ στην παραγωγή

Audi

Η Opel eξετάζει κινεζικό ηλεκτρικό SUV για την ευρωπαϊκή αγορά

Featured