Σύνδεση

Featured

Η BMW άλλαξε λογότυπο και το νέο σήμα της δεν έχει το μαύρο δαχτύλιο

Πολλοί το είδαν αλλά λίγοι το πρόσεξαν. Ο λόγος για το καινούργιο σήμα της BMW που έκανε την εμφάνισή του στο Concept i4 και είναι πιο καθαρό, πιο επίπεδο και φυσικά πιο μοντέρνο.

Αυτό που προσέχει κανείς άμεσα είναι η απουσία του μαύρου περιγράμματος στο οποίο «πατούσαν» τα τρία γράμματα, κάτι που γίνεται μετά από 103 ολόκληρα χρόνια. Τώρα το αντίστοιχο τμήμα είναι διάφανο και έτσι το σήμα παίρνει στο σημείο αυτό το χρώμα του αμαξώματος. Ταυτόχρονα και το μπλε της «προπέλας» -το σήμα θυμίζει το όποιο αεροπορικό παρελθόν της μάρκας ενώ το μπλε και το λευκό είναι τα παραδοσιακά χρώματα της Βαυαρίας- δείχνει πιο ανοιχτό, τουλάχιστον σε αυτή τη λήψη.

Αρχικά πάντως το νέο λογότυπο θα χρησιμοποιηθεί για την επικοινωνία της εταιρείας, ενώ στη συνέχεια αναμένεται να τοποθετηθεί και στα αυτοκίνητα και τις μοτοσυκλέτες της.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Η Toyota κατηγορείται για παραποίηση στοιχείων σε κινητήρες diesel

Toyota