Η βρετανική εταιρεία συμπλήρωσε τη γκάμα της Continental GT, που μέχρι τώρα σε ότι αφορά τον κινητήρα είχε μια έκδοση με τον W12 των 6.000 κυβικών, με μια μικρότερη με τον V8 των 4.000 κυβικών του ομίλου Volkswagen.
Ο νέος κινητήρας της Bentley Continental GT αποδίδει 550 ίππους και 770 Nm και παρόλο που οι επιδόσεις που εξασφαλίζει διαφοροποιούνται ελάχιστα από αυτές της W12 (0-100 σε 4,0 δεύτερα και τελική 318 χλμ./ ώρα για την κουπέ) η οικονομία καυσίμου του είναι σημαντική. Απόρροια τόσο του μικρότερου κυβισμού όσο και της δυνατότητας απενεργοποίησης των τεσσάρων κυλίνδρων του. Ενδεικτική είναι η αυτονομία των 800 χιλιομέτρων που ανακοινώνει επίσημα η Bentley.
Τόσο η κουπέ όσο και η κάμπριο Continental GT είναι τετρακίνητες, ενώ οπτικά διαφέρουν στα σημεία από τις W12.
Γιάννης Σκουφής
[ngg src=”galleries” ids=”4600″ display=”basic_thumbnail”]
