Και το σίριαλ αλλά και η οικονομική χασούρα της VW με το dieselgate συνεχίζεται και μέσα στο 2019, όπου σύμφωνα με τις προβλέψεις του οικονομικού διευθυντή της εταιρίας Frank Witter θα χρειαστεί να ξοδέψουν 2 δισ. ευρώ για την πληρωμή αποζημιώσεων και διαφόρων άλλων εξόδων που σχετίζονται με το σκάνδαλο.
Αυτό το ποσό έρχεται να προστεθεί στα 5,5 δισεκατομμύρια ευρώ που ξόδεψε το γκρουπ VW μέσα στο 2018 για τους ίδιους σκοπούς, ανεβάζοντας το συνολικό κόστος για την εταιρία στα 27 δισεκατομμύρια μέχρι στιγμής από το 2015 που ήρθε στην επιφάνεια όλη η ιστορία.
Πάντως η οικονομική αιμορραγία θα συνεχιστεί και μέσα στο 2020 όπου το ποσό που θα εκταμιευθεί υπολογίζεται σε 1 δισ. ευρώ ενώ υπολογίζεται ότι θα πάρει και περισσότερο χρόνο για να σταματήσει εντελώς. Πάντως το γκρουπ καταφέρνει να στέκεται στα πόδια του παρά το σημαντικό αυτό έξοδο, ενώ παρουσιάζεται να έχει μεγάλα σχέδια για το μέλλον, όπως για παράδειγμα την ενίσχυση της παρουσίας της στα φορτηγά στην τεράστια αγορά της Κίνας.
Παναγιώτης Τριτάρης
