Η Audi προσανατολίζεται σε μια πιο minimal σχεδίαση του γνωστού σήματός της με τους τέσσερις κύκλους, όπως φαίνεται και στη φωτογραφία που ακολουθεί. Οι πληροφορίες κάνουν λόγο πως ακόμα και αν δεν αντικατασταθεί το τρέχον λογότυπο το καινούργιο θα χρησιμοποιηθεί στα ηλεκτρικά της μοντέλα προκειμένου να είναι άμεσος και ο διαχωρισμός τους.
Οι εταιρείες πάντως προχωρούν σε αλλαγές στα λογότυπά τους όταν κρίνουν πως πρέπει να εκσυγχρονιστούν. Η τελευταία αλλαγή σε αυτό της Audi έγινε το 2009, ενώ χρονολογείται από το μεσοπόλεμο, όταν ενώθηκαν οι Auto Union, DKW, Horch και Wanderer το 1932. Απλά τότε το λογότυπο με τους τέσσερις κύκλους εμφανιζόταν μόνο στα αγωνιστικά της Auto Union, ενώ η εταιρεία πέρασε το 1959 στην ιδιοκτησία της Mercedes από την οποία την απέκτησε η Volkswagen το 1966.
Γιάννης Σκουφής
