Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων ενώ ήταν αρχικά μια εξτραβαγκάντζα και στις περισσότερες φορές προαιρετική για τις πιο ακριβές κατηγορίες τώρα τοποθετείται σε όλο και πιο μικρά μοντέλα.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα για αυτό ο όμιλος Volkswagen, που ξεκίνησε τη χρήση του από τα Audi και τα VW και την επέκτεινε στη συνέχεια στα Skoda με πρώτο το Karoq και στα Seat, στα Leon και Ateca.
[ngg_images source=”galleries” container_ids=”4251″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”120″ thumbnail_height=”90″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”0″ number_of_columns=”0″ ajax_pagination=”1″ show_all_in_lightbox=”1″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Show as slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]
Από εδώ και στο εξής ο ψηφιακός πίνακας οργάνων θα είναι διαθέσιμος, με επιπλέον χρέωση και για τα μικρότερα Ibiza και Arona. Ουσιαστικά είναι μια οθόνη 10,25 ιντσών με ανάλυση 1.280×480 pixel, συχνότητα στις 75 Hz και με διαθέσιμες τρεις θεματικές ενότητες -τις Classic, Digital και Dynamic- μεταξύ των οποίων μπορεί να επιλέξει ο οδηγός
Ανεξάρτητα πάντως από αυτήν που θα καταλήξει ο ψηφιακός πίνακας οργάνων καθιστά τα μικρά μοντέλα της Seat ακόμα πιο high tech.
Γιάννης Σκουφής