Σύνδεση

Featured

Ο καθένας ζητά ότι θέλει και ο Pagani 15 εκατομμύρια ευρώ για τη Zonda Barchetta

Η Zonda είναι για την Pagani η κότα με τα χρυσά αυγά, καθώς ναι μεν από το 2012 έχει παρουσιαστεί η νεότερη Huayra αλλά η ιταλική εταιρεία των hyper cars ολοένα και επανέρχεται σε αυτήν με ειδικές εκδόσεις.

Τελευταία και πιο σπέσιαλ στη λίστα η Zonda Barchetta, με την οποία φημολογείται πως θα κλείσει οριστικά και αμετάκλητα η γραμμή παραγωγής. Βέβαια και οι Scorpions και οι Πυξ Λαξ λένε για κάθε συναυλία τους πως είναι η τελευταία αλλά μετά το ξανασκέφτονται…

Η Zonda Barchette λοιπόν θα κατασκευαστεί σε 3 αντίτυπα, εκ των οποίων το ένα θα το κρατήσει ο ιδρυτής της μάρκας Horacio Pagani. Για τα άλλα δύο θα ζητήσει από 15 εκατομμύρια ευρώ και ευελπιστεί πως παρά το υπερβολικό ποσό -η Zonda Barchetta είναι μακράν το πιο ακριβό καινούργιο αυτοκίνητο που μπορεί να αγοράσει κανείς- οι συλλέκτες θα κάνουν ουρά.

Τι το ιδιαίτερο έχει  Barchetta, πέρα από ότι, όπως είπαμε, μπορεί να είναι η τελευταία Zonda που θα κατασκευαστεί; Έχουμε και λέμε λοιπόν: πιο χαμηλό παρμπρίζ, κάτι λιλιπούτεια παραθυράκια, κάλυμμα από ανθρακόνημα για περίπου το 33% των πίσω τροχών της, ζάντες 20 ινστών μπροστά και 21 πίσω, τα καθίσματα της Huayra BC και ένα ειδικό τιμόνι.

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”4252″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”120″ thumbnail_height=”90″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”0″ number_of_columns=”0″ ajax_pagination=”1″ show_all_in_lightbox=”1″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Show as slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]

Ο κινητήρας της είναι ο γνωστός και από τις άλλες Zonda V12 των 7.300 κυβικών και των 760 ίππων της AMG, που κινεί του πίσω τροχούς μέσω χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων.

Πάντως πραγματικά δεν βλέπουμε να υπάρχει ούτε ένας σοβαρός λόγος για να δώσει κανείς 15 εκατομμύρια για να πάρει αυτή τη Zonda, από τη στιγμή που τα χρήματα αυτά παίρνει Bugatti και Koenigsegg και Ferrari και Lamborghini και McLaren και ότι άλλο θελήσει και κάνει μια μίνι συλλογή.

Γιάννης Σκουφής 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Οδηγούμε το νέο Kia EV3 στην Ελλάδα

Featured

Το τμήμα Μ της BMW έσπασε ρεκόρ το 2024

BMW

H Audi σε καθοδική πορεία!

Audi

Η Alfa Romeo Junior τώρα πιο προσιτή

Alfa Romeo