Σύνδεση

Featured

Eπίσημο: Αυτό είναι το νέο Toyota Auris

Η τρίτη γενιά του Toyota Auris παρουσιάστηκε στην έκθεση της Γενεύης, με ένα νέο και πιο μοντέρνο αμάξωμα και μία δεύτερη υβριδική έκδοση, με κινητήρα στα 2 λίτρα.

Το νέο Auris είναι κατά 40 χιλιοστά μακρύτερο, φθάνοντας στα 4,37 μέτρα, και έχει και 40 χιλιοστά μεγαλύτερο μεταξόνιο, στα 2,64 μέτρα. Ανάμεσα στα ενδιαφέροντα στοιχεία που ανακοινώνει η εταιρία είναι η μείωση του ύψους κατά 47 χιλιοστά και το χαμηλότερο κέντρο βάρους, κάτι που προκύπτει από την υιοθέτηση της νέας πλατφόρμας TNGA, η οποία έχει σχεδιαστεί με γνώμονα ένα πιο ενδιαφέρον οδηγικό προφίλ.

Οι αλλαγές στην σχεδίαση είναι πολλές και σημαντικές, ιδίως στην μάσκα και το πίσω μέρος, με στοιχεία που δημιουργούν ένα πιο ευρωπαϊκό και σίγουρα ένα πιο δυναμικό σχήμα. Το ενδιαφέρον εστιάζεται κυρίως στην μάσκα με τα full LED φωτιστικά σώματα και τη νέα προσέγγιση στο κλασικό σχήμα των υπόλοιπων Toyota, ενώ στο πίσω μέρος το ιδιαίτερα επικλινές παράθυρο της πέμπτης πόρτας αλλά και οι νέοι προφυλακτήρες προσδίδουν ένα σαφώς πιο δυναμικό χαρακτήρα σε όλο το σχέδιο. Η διχρωμία στο αμάξωμα καθώς και η αεροτομή στο πάνω μέρος της πίσω πόρτας (που είναι στάνταρ σε όλα τα μοντέλα) προσθέτουν έξτρα πόντους σε ένα αυτοκίνητο που απεκδύεται το συντηρητικό παρελθόν του.

Στα μηχανικά μέρη, και με βάση τα όσα ανακοινώθηκαν στην Γενεύη, η μόνη έκδοση με κλασικό κινητήρα εσωτερικής καύσης θα είναι αυτή με τον γνωστό 1,2 Turbo. Aπό εκεί και πέρα θα υπάρχει η κλασική υβριδική με 122 άλογα και μία νέα, επίσης υβριδική, με απόδοση 180 άλογα. Η τελευταία θα έχει πιο σπορ σετάρισμα στις αναρτήσεις και το σύστημα διεύθυνσης, και θα απευθύνεται σε ένα κοινό που που θέλει και επιδόσεις εκτός από την οικονομία και την άνεση στην καθημερινή χρήση.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured

Η Mercedes θα διατηρήσει τα συμβατικά μικρά μοντέλα της

Mercedes-Benz

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured