Στα χαρακτηριστικά που αναφέρουν οι κατασκευαστές super cars όλος ο κόσμος εστιάζει σε αριθμούς όπως η ιπποδύναμη, οι επιδόσεις και τα σχετικά. Τι γίνεται όμως με κάτι ποιο πεζά πράγματα όπως για παράδειγμα η κατανάλωση καυσίμου; Για να πάρουμε μία ιδέα για το τι κρύβεται πίσω από αυτού του είδους τα αυτοκίνητα ας δούμε τις τιμές κατανάλωσης της Chiron. Ενός αυτοκινήτου με κινητήρα 8.000 κυβικών, με απόδοση 1.500 ίππων, τρομακτικές επιδόσεις και βάρος 1.995 κιλών
Με βάση τις τυποποιημένες μετρήσεις, η Chiron έχει μέση κατανάλωση που φθάνει στα… 21,4 λίτρα/ 100 χλμ -για λόγους σύγκρισης η Veyron ήταν στα 23,5 λίτρα/ 100 χλμ. Στις επιμέρους μετρήσεις η Chiron καίει στον αυτοκινητόδρομο 16,8 λίτρα/ 100 χλμ, και μέσα στην πόλη η κατανάλωση ανεβαίνει στα… 35,2 λίτρα/ 100 χλμ (η Veyron μέσα στην πόλη έκαιγε 29,4 λίτρα/ 100 χλμ.).
Mε βάση το ρεζερβουάρ των 100 λίτρων που διαθέτει το αυτοκίνητο, η εταιρία δίνει μία αυτονομία μικρότερη των 300 χιλιομέτρων, αν και αυτό είναι σχετικό, με βάση το πως κινείται κανείς. Μάλιστα σε ακραίες περιπτώσεις και οδήγηση σε πίστα, υπάρχει το ενδεχόμενο το ρεζερβουάρ να τελειώσει μέσα σε περίπου 10 λεπτά! Όσο για τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα αυτές φθάνουν τα 539 γραμμάρια το χιλιόμετρο (στην Ελλάδα αντιστοιχούν ετήσια τέλη κυκλοφορίας 2.005 ευρώ).
Τα νούμερα αυτά φαντάζουν εξίσου εξωτικά όσο και εκείνα των επιδόσεων, όμως λένε την μισή (ή και λιγότερη από τη μισή…) αλήθεια, καθώς όταν κινηθεί κανείς με βάση τις προδιαγραφές του αυτοκινήτου -ή με διάθεση πόζας μέσα στους δρόμους του Μονακό- η κατανάλωση λογικά θα εκτινάσσεται κοντά στο διπλάσιο από ότι αναφέρει επίσημα η Bugatti.
