Πρεμιέρα στη Γενεύη και για το νέο Audi RS5, που κινείται από έναν καινούργιο V6 2.900 κυβικών, ο οποίος με τη βοήθεια δύο turbo αποδίδει 450 άλογα και 600 Nm από τις 1.900 έως τις 5.000 σ.α.λ.
Η ισχύς αυτή εξασφαλίζει ένα 0-100 σε 3,9 δεύτερα, ενώ η τελική περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ ώρα. Χωρίς τον κόφτη φτάνει τα 280, ενώ η επίσημη μέση κατανάλωσή του είναι 8,6 λίτρα αμόλυβδης για κάθε 100 χιλιόμετρα. Η κίνηση μεταδίδεται φυσικά σε όλους τους τροχούς, μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου με σχετικά κοντές 8 σχέσεις προκειμένου να κολακεύονται ακόμα περισσότερο οι ρεπρίζ.
Το αμάξωμα διαθέτει πολύ ανθρακόνημα το οποίο μπορεί να γίνει ακόμα περισσότερο με τις αντίστοιχες επιλογές από τη λίστα των εξτρά, ενώ φυσικά υπάρχουν και οπτικές διαφοροποιήσεις σε σχέση με τα πιο ταπεινά μοντέλα της γκάμας. Οι μεγάλες εισαγωγές αέρα για παράδειγμα είναι εμπνευσμένες από το Audi 90 quattro IMSA GTO του 1989, τα αρκετά γωνιώδη ανοίγματα των φτερών από το αρχέτυπο Quattro, ενώ για τον ήχο του κινητήρα οι μηχανικοί της Audi χρησιμοποίησαν ως πρότυπο τον ηχόχρωμα του πρώτου RS4 του 2000.
Το νέο Audi RS4 θα ξεκινά στη Γερμανία από 80.900 ευρώ και η διάθεσή του θα αρχίσει το καλοκαίρι.
Γιάννης Σκουφής
