Σύνδεση

Volkswagen

7 UP!

Ούτε λίγο ούτε πολύ η VW έχει βάλει πλάνο για 6 επιπλέον παραλλαγές του μίνι που μόλις παρουσίασε, γεγονός που μαζί με το 3θυρο up! που θα πωλείται σε λίγο καιρό ανεβάζει το συνολικό αριθμό των μελών της μινι- γκάμας (κυριολεκτικά και μεταφορικά το τελευταίο) σε 7.

Seven up! λοιπόν και όπως καταλαβαίνετε υπάρχουν εκδοχές για όλα τα γούστα. Για όσους θυμούνται(;) ή έχουν δει τα buggy της δεκαετίας του ’60 σε κάποια ταινία υπάρχει το buggy up!, τελείως ανοιχτό, χωρίς πόρτες και παράθυρα, με δικό του στυλ, δικά του αισθητικά γνωρίσματα (άλλη μάσκα, άλλη κλίση στο καπό, ελαφρώς μεγαλύτερο μήκος) και βέβαια αδιάβροχο εσωτερικό διάκοσμο.

Το buggy up!, που η Volkswagen θα ήθελε να είναι το buggy του 21ου αιώνα δεν έχει φυσικά αμάξωμα από πλαστικό και υαλοβάμβακα, αλλά από ελαφρά μέταλλα. Παράλληλα για χάρη της ασφάλειας το πλαίσιό του έχει ενισχυθεί κατά 20% σε σχέση με αυτό του κλειστού μοντέλου.

Για πιο σικ θαλασσινές καταστάσεις, ξεχάστε δηλαδή τις παραλίες και προσανατολιστείτε στις μαρίνες, υπάρχει το up! azzura, που έχουν σχεδιάσει από κοινού ο Giorgetto Giugiaro και ο Walter da Silva, θυμούμενοι και τα παιδικά τους χρόνια στην Ιταλία –κάτι που φαίνεται και από την ονομασία του δημιουργήματός τους. Το οποίο διατηρεί τις βασικές γραμμές του 3θυρου αμαξώματος, αλλά είναι τελείως ανοιχτό, με αποτέλεσμα οι επιβάτες του να νοιώθουν σα σε σκάφος. Το τελευταίο προκύπτει και από το διάκοσμο, μιας και η επένδυση των καθισμάτων είναι δέρμα λευκό και μπλέ, υπάρχει πολύ χρώμιο, καθώς και ξύλο στο ταμπλό.

Το cross up! στη συνέχεια μας δίνει μια πρώτη αίσθηση για το 5θυρο up! που κάποια στιγμή θα προστεθεί στη γκάμα και φυσικά θα έχει, όπως και άλλα μοντέλα της VW την εκδοχή cross. Αυτό που προσέχει κανείς είναι η ωραία ενσωμάτωση των επιπλέον θυρών στο αμάξωμα, η διαφορετική διαμόρφωση της πίσω κολώνας σε σχέση με το τρίθυρο, η αυξημένη απόσταση από το έδαφος και βέβαια στα πιο off road στοιχεία, που υπάρχουν και στην εξωτερική εμφάνιση και στο διάκοσμο.

Μπροστά στα τρία πρώτα concept το e up!, η διάθεση του οποίου έχει προγραμματιστεί για το 2013, δείχνει πιο συμβατικό αισθητικά. Όχι όμως και τεχνολογικά, μιας και η κίνησή του εξασφαλίζεται από ένα ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει κανονικά 40kW (στο peak του 60) και 210 Nm και τροφοδοτείται από συστοιχία μπαταριών με χωρητικότητα 18 kWh, που βρίσκονται κάτω από το δάπεδο. Όλα αυτά επαρκούν για μια αυτονομία 130 χιλιομέτρων, αλλά και για μια τελική 135 χλμ./ ώρα.

Το άλλο οικολογικό μοντέλο της γκάμας είναι το eco up!, που καταναλώνει φυσικό αέριο, κινείται κι αυτό από τον καινούργιο τρικύλινδρο χιλιάρι που για την περίσταση αποδίδει 68 ίππους, εκπέμπει μόλις 79 γραμμάρια CO2 το χιλιόμετρο και καταναλώνει με βάση τα επίσημα δεδομένα 3,2 λίτρα φυσικού αερίου στα 100 χιλιόμετρα.

Την τιμή αυτή σε κατανάλωση αμόλυβδης δεν θα την πλησιάζει βέβαια το τελευταίο μέλος της παρέας, το GT up!, αλλά με 100 ίππους και 900 κιλά εγγυάται πολυ καλές επιδόσεις, ενώ αισθητικά υπάρχουν κάποια στοιχεία που δημιουργούν συνειρμούς με το Golf GTI, όπως για παράδειγμα η εισαγωγή αέρα.

{gallery}photos/26/news/7-UP{/gallery}


Επόμενο:

H S CLASS ΤΟΥ 2025

Μη χάσεις:

LAND ROVER DC100 SPORT

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured