Κι ενώ οι πιο διάσημες 24 Ώρες του κόσμου, αυτές του Le Mans, βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη, με τα Audi να έχουν προβλήματα με τα turbo τους –δύο έχουν εγκαταλείψει- και την Porsche να καραδοκεί, ας σημειώσουμε μερικά από τα πιο ενδιαφέρονται στοιχεία του αγώνα:
- Στην ευθεία Hunadieres τα πιο γρήγορα είναι τα Toyota, που φτάνουν τα 339,1 χλμ./ ώρα. Ακολουθούν τα Audi με 336 και οι Porsche με 332,9. Αν λάβει κανείς υπόψη του το μεγάλο μήκος (6 χιλιόμετρα) της ευθείας και η πιο μικρή διαφορά παίζει ρόλο.
- Τα Toyota έχουν διαθέσιμη και τη μεγαλύτερη ισχύ, που ξεπερνά τα 1.000 άλογα.
- Από πλευράς ανάκτησης ηλεκτρική ενέργειας και αντίστοιχα ηλεκτρικού boost μπροστά είναι η Porsche, αλλά και η Toyota με 6 MegaJoule. Αντίστοιχα η Audi κατατάσσεται στην κατηγορία των 2 MegaJoule.
- Όπως είπαμε ευθύες εξαρχής τα R18 e-tron quattro αντιμετωπίζουν προβλήματα με το turbo τους και πιο συγκεκριμένο από ένα εξάρτημα που προμηθεύει η Garrett. Προβλήματα αξιοπιστίας σημειώθηκαν και στα Toyota, κυρίως λόγω βραχυκλωμάτων στο ηλεκτρικό κύκλωμα.
- Ο προϋπολογισμός των Ιαπώνων για τις 24 Ώρες του Le Mans είναι σύμφωνα με πληροφορίες ο μισός αυτού της Porsche και το 1/3 του αντίστοιχου της Audi.
- Στις περιβόητες στροφές Porsche, όπου έγινε στις ελεύθερες δοκιμές το τρομακτικό ατύχημα του Duval, η ταχύτητα εισόδου για τα αυτοκίνητα της κατηγορίας LMP1 είναι 245 χλμ./ ώρα κι αυτή της εξόδου 270!
Γιάννης Σκουφής