Σύνδεση

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΑΓΟΡΑ: ΠΡΟΒΛΗΜΑ

car-sales-2012-1

Η οικονομική κρίση που μαστίζει άμεσα ή έμμεσα όλη την Ευρώπη είχε σαν αποτέλεσμα και τη σημαντική μείωση των πωλήσεων αυτοκινήτων κατά τη διάρκεια του 2012. Έτσι όπως ανακοίνωσε επίσημα πριν από λίγες ημέρες ο σύνδεσμος των ευρωπαίων κατασκευαστών ACEA αυτές μειώθηκαν κατά 8,2% στις 12,05 εκατομμύρια μονάδες, που είναι το χαμηλότερο νούμερο από το 1995, ενώ δεν προβλέπεται βελτίωση. Στο άμεσο μέλλον τουλάχιστον.

Φυσικά η ζήτηση καινούργιων μοντέλων σε σχέση με το 2011 έχει πέσει ακόμα πιο χαμηλά στον ευρωπαϊκό Νότο. Πέρα λοιπόν από τη χώρα μας που το γνωριζουμε από πρώτο χέρι και η πτώση είναι της τάξης του 40%, η μείωση είναι 38% στην Πορτογαλία, 13% στην Ισπανία και 20% στην τρίτη μεγαλύτερη αγορά της Ευρώπης, την Ιταλία.

Πτωτικές κατά 14% ήταν οι πωλήσεις και στη δεύτερη τη τάξη ευρωπαϊκή αγορά, τη Γαλλία, γεγονός που επηρέασε ιδιαίτερα τις εγχώριες αυτοκινητοβιομηχανίες, τις Peugeot- Citroen και τη Renault, που λόγω της ισχνής τους παρουσίας στις αναπτυσσόμενες αγορές (κυρίως στην Κίνα) εξαρτώνται παρα πολύ από την εγχώρια γαλλική και γενικότερα από την ευρωπαϊκή αγορά.

Μοιραία λοιπόν και οι δύο γαλλικοί όμιλοι ανακοίνωσαν κλείσιμο εργοστασίων και απολύσεις προκειμένου να αντιμετωπίσουν την υπερπαραγωγή, ενώ κάτι αντίστοιχο έχει ανακοινώσει και η Opel, που είδε τις πωλήσεις της να σημειώνουν πτώση κατά 16%. Έτσι ανήκει στους μεγάλους χαμένους της χρονιάς, μαζί με την PSA (-13%) και τη Renault (-19%) που προαναφέραμε, αλλά και τον όμιλo Fiat (-16%).

Στους κερδισμένους συγκαταλέγεται ο όμιλος VW –πιο ειδικά η Skoda- που ναι μεν είδε τις πωλήσεις του στην Ευρώπη να περιορίζονται κατά 1,7%, αλλά η πολλαπλάσια πτώση των άλλων επέτρεψε την αύξηση του μεριδίου αγοράς (συνολικά για όλες τις μάρκες του) από το 23 στο 24,7%. Παράλληλα αυτή η μείωση αντισταθμίστηκε από τη μεγάλη αύξηση των πωλήσεών του εκτός Ευρώπης.

Ο ακόμα πιο μεγάλος κερδισμένος του 2012 είναι όμως ο όμιλος Hyundai, που είδε τις πωλήσεις της Hyundaiνα αυξάνονται κατά 9,4% και της Kia κατά 14,1%. Ο λόγος για αυτήν την αύξηση η σημαντική βελτίωση των μοντέλων τους –ειδικά στον τομέα της εμφάνισης- και η πάντα καλή σχέση τιμής- απόδοσης που μπορούν να επιδείξουν.

{gallery}photos/32/NEWS/CAR-SALES-2012{/gallery}


Επόμενο:

ASTON MARTIN RAPIDE S

Μη χάσεις:

ΝΕΟ VW PHAETON

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Του είπαν πως τα Jeep πάνε παντού και αυτός το πήρε τοις μετρητοίς (Video)

Featured

Πόσο κοστίζει το Τoyota Yaris GR, η παραγωγή του οποίου είναι high tech, στην Ελλάδα; (Video)

Featured

Απίστευτο ατύχημα με Nissan Navara που μπήκε ανάποδα σε αυτοκινητόδρομο (Video)

Nissan

Από πόσα ξεκινά το νέο Hyundai i20;

Featured







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup