Σύνδεση

Audi

Εργοστασιακή βελτίωση για τα Audi RS 4 Avant και RS 5

H Audi ανακοίνωσε ότι θα παρέχει στους ιδιοκτήτες των δύο σπορ μοντέλων της, δύο πακέτα βελτίωσης, τα οποία ονομάζονται Competition και Competition plus.

Μία βασική και εύκολα αντιληπτή διαφοροποίηση αφορά την εξάτμιση, η οποία γίνεται πιο ελεύθερη, με δύο μεγάλα οβάλ τελικά, ενώ μειώνεται και η ηχομόνωση, έτσι ώστε ο οδηγός να απολαμβάνει πιο έντονα το ηχητικό σάουντρακ του κινητήρα.

Επεμβάσεις έχει δεχτεί η κεντρική μονάδα ελέγχου για πιο γρήγορες αλλαγές των σχέσεων και καλύτερη απόδοση των προγραμμάτων οδήγησης.

Οι αισθητικές αλλαγές στο αμάξωμα είναι σχετικά περιορισμένες, με μαύρες πινελιές σε διάφορα σημεία και νέες ζάντες 20 ιντσών.

Το πακέτο Competition Plus περιλαμβάνει επιπλέον ανάρτηση RS Suspension Pro, με ρυθμιζόμενα αμορτισέρ, πιο σκληρά ελατήρια και πιο σφιχτές αντιστρεπτικές.

Το αμάξωμα μπορεί να χαμηλώσει έως και 10 χιλιοστά (ή και ακόμα 10 αν το επιθυμεί ο αγοραστής) ενώ πιο άμεσο έχει γίνει το σύστημα διεύθυνσης.

Το κεντρικό διαφορικό έχει ρυθμιστεί έτσι ώστε να παρέχει περισσότερη ισχύ στον πίσω άξονα, ενώ βελτιωμένα είναι και τα κεραμικά φρένα.

Αλλαγές στον κινητήρα δεν υπάρχουν, με την απόδοση του V6 των 2,9 λίτρων να φθάνει τους 450 ίππους, και το 0-100 χλμ/ώρα στο RS 4 Avant να γίνεται σε 3,9 δευτερόλεπτα.

Το κόστος του κάθε πακέτου, τουλάχιστον στην Γερμανία, είναι σε λογικά επίπεδα για τα δεδομένα της αξίας των αυτοκινήτων, με 7.785 ευρώ για το Competition και 11.875 ευρώ για το Competition Plus.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured