Σύνδεση

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Το i-smailos connected είναι μια πολύ ενδιαφέρουσα ελληνική εφαρμογή που έχει υλοποιήσει ο Πάνος Ισμαήλος

Ο Πάνος Ισμαήλος έχει μεγαλώσει μέσα στα αυτοκίνητα, ως φοιτητής στο Πανεπιστήμιο Πειραιά είχε μια πρώτη επαφή με τις start ups, ενώ σα νέος άνθρωπος είναι απόλυτα εξοικειωμένος με τις σύγχρονη τεχνολογία -το γνωρίζω από πρώτο χέρι, μιας και κάποια στιγμή υπήρξε μαθητής μου.

Έτσι πριν κάποιους μήνες με μερικούς φίλους του ξεκίνησε την υλοποίηση μιας ιδέας σύμφωνα με την οποία ένας πελάτης μιας αντιπροσωπείας αυτοκινήτων μπορεί να κάνει τα πάντα σχετικά με την εξυπηρέτηση των αναγκών του χρησιμοποιώντας απλά και μόνο μια εφαρμογή στο κινητό του τηλέφωνο. Στην πορεία υλοποίησης του project μια μεγάλη Ρουμανική  εταιρία που δραστηριοποιείται στο κλάδο της κινητής τηλεφωνίας και παράλληλα επενδύει σε start up επιχειρήσεις τεχνολογικού ενδιαφέροντος, τοποθετήθηκε στρατηγικά στην όλη προσπάθεια. Η συνεργασία της Ελληνικής Ομάδας με την Ρουμανική εταιρία επιτάχυνε την τελική διαμόρφωση του application, για το οποίο ο εμπνευστής του λέει:

«Η εφαρμογή μας επιτρέπει σε έναν dealer αυτοκινήτων να «επικοινωνεί» και να εκπληρώνει όλες τις επιθυμίες των πελατών του -ειδικά όταν πρόκειται για πελάτη premium μάρκας. Στόχος μας είναι να κάνουμε με το συγκεκριμένο application την  εμπειρία του γύρω από την εταιρεία μας ξεχωριστή, προσδίδοντας με σύγχρονο τρόπο, υπεράξια στην σχέση πελάτη- αντιπροσώπου».

«Βέβαια σε κάθε τέτοια προσπάθεια το κλειδί βρίσκεται στην χρηστικότητα του προϊόντος που δημιουργήσαμε. Είμαστε σίγουροι πως έχουμε δημιουργήσει ένα σωστό application, ακολουθώντας τις σύγχρονες τάσεις που θέλουν όλες οι ανάγκες να εξυπηρετούνται με την χρήση του κινητού τηλεφώνου».

«Ένα application είναι ένας «ζωντανός οργανισμός» και κάθε του ημέρα είναι διαφορετική γιατί πρέπει να προσαρμόζεται συνεχώς στα νέα δεδομένα, να ορίζει και να δημιουργεί τάσεις και να βρίσκεται πάντα ένα βήμα μπροστά από τις εξελίξεις. Εμείς τώρα λανσάρουμε το Version 1 της εφαρμογής ενώ παράλληλα ήδη έχουμε ολοκληρώσει το επόμενο βήμα που είναι το Version 2».

«Η εφαρμογή θα είναι επιτυχημένη μόνο αν εξυπηρετεί σωστά και τα 2 συμβαλλόμενα μέρη, δηλαδή αντιπρόσωπο και πελάτη. Προσπαθήσαμε να το κάνουμε όσο το δυνατόν πιο εύκολο στην χρήση για τους οδηγούς των οχημάτων, ενώ παράλληλα θέλαμε να βοηθήσει πληροφοριακά και διαχειριστικά τα συνεργεία μας. Για την περίσταση η εφαρμογή έχει ονομαστεί i-smailos connected και εφόσον ο χρήστης την κατεβάσει, δημιουργεί το προφίλ καταχωρώντας τα δικά του στοιχεία αλλά και τα στοιχεία του οχήματός του και από εκείνο το σημείο και μετά είναι έτοιμος να εξερευνήσει τον ψηφιακό κόσμο της Α. Ισμαήλος Α.Ε.».

«Ως dealer ενός κολοσσού όπως η Mercedes-Benz λειτουργούμε στα πρότυπα που ορίζει το εργοστάσιο. Συνεπώς η Mercedes-Benz εξελίσσει και θα λανσάρει την δική της εφαρμογή σε παγκόσμιο επίπεδο και αυτήν θα ακολουθήσουμε και εμείς και κάθε dealer της Mercedes-Benz σε όλο τον κόσμο. Τo digital mobility είναι το σύνθημα της νέας εποχής στον κλάδο μας και αυτό θα ακολουθήσουμε».

«Ως Πάνος Ισμαήλος και ως μέλος της ομάδας που δημιούργησε την εφαρμογή i-smailos connected, πρέπει να ξεκαθαρίσω πως η εφαρμογή ονομάστηκε έτσι για την περίσταση. Δηλαδή είναι μια Ελληνική ιδέα, με Έλληνες δημιουργούς και με μία Ελληνική εταιρία που θα αποτελέσει τον «πιλότο» για την είσοδο της εφαρμογής στην παγκόσμια αγορά. Τι εννοώ; H εφαρμογή δεν θα έρθει ποτέ, σε καμία λειτουργεία της, σε αντιπαράθεση με ότι θα λανσάρει το εργοστάσιο μας. Είναι βασισμένη στο Customer Relationship Management και θέλουμε να λειτουργήσει συμπληρωματικά με ότι θα λανσάρουν τα εργοστάσια».

«Η συνεργασία μας με την Ρουμανική εταιρία έχει ως βασικό στόχο να πουληθεί η εφαρμογή και σε άλλες χώρες και να ενταχθεί στην καθημερινότητα των dealers, ανεξαρτήτου μάρκας, στις εκάστοτε τοπικές αγορές. Είμαστε περήφανοι που κάτι αμιγώς ελληνικό, έχει την ευκαιρία να ανοίξει τα φτερά του και προς άλλες αγορές και αυτός είναι ένας βασικός στόχος για εμάς. Βέβαια όλα αρχίζουν από τους πελάτες της Α. Ισμαήλος Α.Ε. οι οποίοι μας στηρίζουν χρόνια. Είμαστε έτοιμοι να τους προσφέρουμε κάτι πρωτοποριακό και σε αυτούς θα βασίσουμε την συνολική εξέλιξη του εγχειρήματος»

«Το μεγαλύτερο όφελος από την χρήση του i-smailos connected θα το έχει ο πελάτης. Στην αρχική οθόνη της εφαρμογής υπάρχουν 4 επιλογές. Η πρώτη έχει να κάνει με την «Εύρεση Λύσης» ώστε ο χρήστης να μπορεί να αλληλοεπιδρά με τα συνεργεία μας στέλνοντας ερωτήματα, απορίες, παρατηρήσεις είτε με την χρήση φωτογραφιών, είτε με απλού κειμένου είτε και συνδυαστικά. Όλη την ημέρας, 24 ώρες δηλαδή, θα υπάρχει back office και θα απαντά στο οτιδήποτε προκύψει. Εά π.χ. σε ένα αυτοκίνητο ανάψει ένα λαμπάκι ο χρήστης μπορεί να το στείλει μέσω της εφαρμογής με μια φωτογραφία και να λάβει οδηγίες για το τι πρέπει να κάνει, ή το τι ακριβώς σημαίνει αυτό που έχει παρουσιαστεί στο όχημά του. Επιπλέον θα υπάρχει ενημέρωση για τις ημερομηνίες που πρέπει να περάσει ΚΤΕΟ, να κάνει service, να ανανεώσει το ασφαλιστήριο συμβόλαιο κ.λπ.».

«Η δεύτερη επιλογή είναι το «Κοντά μου» όπου χρησιμοποιώντας το όχημα του ο κάθε χρήστης μπορεί να αναζητήσει το πλησιέστερο συνεργείο, ATM, βενζινάδικο, φαρμακείο, νοσοκομείο, ενοικιάσεις αυτοκίνητων, εμπορικά καταστήματα κ.α. Για όλα τα παραπάνω υπάρχει λίστα επιλογών και δυνατότητα αυτόματης πλοήγησης με την χρήση της εφαρμογής.

«Η 3η επιλογή που λέγεται «Τοποθεσία Στάθμευσης» αποθηκεύει το σημείο που παρκάραμε, ως στίγμα, και μπορεί με την χρήση του κινητού μας τηλεφώνου να μας οδηγήσει πίσω στο όχημα μας, ενώ η 4η είναι το «Επείγον» που καλεί σε γραμμή 24ωρης κάλυψης για οτιδήποτε μπορεί να χρειαστεί ένας οδηγός – πελάτης της εταιρίας μας».

«Η εταιρεία μας Α. Ισμαήλος Α.Ε. είναι μια πελατοκεντρική εταιρία. Έχει μεγαλώσει βασιζόμενοι στους ευχαριστημένους πελάτες της. Χωρίς αυτούς δεν θα μπορούσαμε να μιλάμε τώρα από την θέση που βρίσκομαι. Για αυτό τον λόγο στο Version 2 του application θα μετράνε στοιχεία όπως η ιστορικότητα ενός πελάτη, η πιστότητα στην εταιρία μας και αλλά παρόμοια κριτήρια, τα οποία θα επιτρέπουν την πρόσβαση σε εξειδικευμένες υπηρεσίες όπως pick up – service and delivery. Θα υπάρχει επιπλέον loyalty programme, ειδική τιμολόγηση και πρόσβαση σε ειδικά πακέτα εξυπηρέτησης για συγκεκριμένους πελάτες. Η δύναμή μας είναι οι ευχαριστημένοι πελάτες μας και όπως προανέφερα σε εκείνους θα προσφέρουμε κάθε ξεχωριστή καινοτομία δια μέσου του application i-smailos connected» 

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured