Σύνδεση

Renault

Τέλος εποχής για το θρυλικό Megane RS με την έκδοση Ultime

Το Megane R.S. Ultime είναι το τελευταίο μοντέλο της σειράς Megane R.S. και το τελευταίο μοντέλο με το λογότυπο της Renault Sport. Την ιστορία των σπορ μοντέλων της μάρκας, αναλαμβάνει να συνεχίσει η Alpine.

Η αποκλειστική σχεδίαση του Megane R.S. Ultime διαθέτει τα χαρακτηριστικά σήματα της Renault Sport, όπως το διπλό διαμάντι, καθώς και συγκεκριμένα γραφικά εμπνευσμένα από το νέο λογότυπο της Renault.

Ξεχωρίζουν οι λωρίδες στην οροφή και το καπό, τον πίσω προφυλακτήρα, τις πόρτες και τα φτερά. Αυτές είναι σε μαύρη ματ απόχρωση για να ταιριάζουν με τα τέσσερα διαθέσιμα χρώματα του αμαξώματος. Το 1976, που είναι το έτος ίδρυσης της Renault Sport, αναγράφεται διακριτικά στη δεξιά πλευρά.

Το αμάξωμα του Megane R.S. Ultime διαθέτει κατά 60χλστ. φαρδύτερα φτερά εμπρός και 45χλστ. πίσω, πλευρικές εισαγωγές αέρα, φωτιστικά σώματα τεχνολογίας R.S. Vision, κεντρική απόληξη εξάτμισης, κεραία σε μορφή πτερυγίου, πίσω σποϊλερ οροφής και διαχύτη.

Πολλές από τις λεπτομέρειες αυτής της σειράς περιορισμένης παραγωγής είναι σε μαύρο χρώμα: τα λογότυπα, οι χειρολαβές των θυρών, τα πλαίσια των παραθύρων, οι τροχοί (ακόμη και τα μπουλόνια), τα καπάκια στις πλήμνες, ο πίσω διαχύτης και το σποϊλερ σε στυλ Formula 1 στον μπροστινό προφυλακτήρα, που διαθέτει γυαλιστερό φινίρισμα και λογότυπο Ultime.

Ο στάνταρ εξοπλισμός στο εσωτερικό περιλαμβάνει καθίσματα bucket της Recaro με επένδυση Alcantara σε απόχρωση titanium black και κεντημένο λογότυπο R.S. Η κάρτα-κλειδί hands free του Megane R.S. Ultime είναι διακοσμημένη με τις λωρίδες σε μοτίβο διαμαντιού. Τα μαρσπιέ είναι αποκλειστικά, ενώ κάθε μοντέλο φέρει το δικό του αριθμημένο μεταλλικό πινακιδάκι δίπλα στο λεβιέ των ταχυτήτων στη βάση της κεντρικής κονσόλας.

Το πινακιδάκι φέρει επίσης και την υπογραφή του Laurent Hurgon, του οδηγού που συνέβαλε στην εξέλιξη και δούλεψε πάνω στο Megane R.S. σε ολόκληρη την καριέρα του, κατέχοντας μέχρι σήμερα το ρεκόρ στις πίστες του Nürburgring, της Suzuka και του Spa-Francorchamps.

Η έκδοση Ultime περιλαμβάνει πολλά από τα συστήματα των Megane R.S. και Megane R.S. Trophy: οθόνη πλοήγησης 9,3 ιντσών με ηχοσύστημα Hi-Fi της Bose, ψηφιακό πίνακα οργάνων με οθόνη 10 ιντσών, R.S. Monitor όργανο τηλεμετρίας, προσαρμοζόμενο cruise control και σύστημα υποβοήθησης ελιγμών με απεικόνιση περιβάλλοντος 360°.

Η λίστα των options περιλαμβάνει σύστημα head-up-display (μόνο για τις αριστεροτίμονες εκδόσεις), ηλιοροφή (μόνο για τις αριστεροτίμονες εκδόσεις), και μία ειδικά σχεδιασμένη κουκούλα που θα ενθουσιάσει όσους επιλέξουν αυτό το συλλεκτικό μοντέλο.

Αυτή η ειδική έκδοση που βασίζεται στο Megane R.S. κινείται από έναν 4κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 300 ίππων, με ροπή 420Nm, κιβώτιο ταχυτήτων EDC (για την Ευρώπη) και μηχανικό διαφορικό Torsen, ενώ εξασφαλίζει ένα 0-100 χλμ./ώρα της τάξης των 5,7 δλ.

Παράλληλα, το μοντέλο είναι εξοπλισμένο με semi-slick ελαστικά Bridgestone Potenza S007 που εξελίχθηκαν ειδικά για το Megane R.S. Trophy R, σε συνδυασμό με ζάντες Fuji Light 19 ιντσών και φρένα της Brembo με διπλή χύτευση και κόκκινες δαγκάνες.

Ο μπροστινός άξονας με την ανεξάρτητη ανάρτηση, το χαμηλωμένο πλαίσιο Cup, τα υδραυλικά bump stops και το σύστημα 4διεύθυνσης 4CONTROL, εξασφαλίζουν τις προϋποθέσεις για την απόλυτη εμπειρία οδήγησης, τόσο στην πίστα όσο στον ανοιχτό δρόμο.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αυτό είναι το καινούργιο Lancia Ypsilon!

Featured

Πόσο κοστίζει το νέο Honda CR-V στην Ελλάδα;

Honda

Αυτή είναι η ανανεωμένη Skoda Octavia

Featured

To νέο Ford Puma είναι ακόμα καλύτερο

Featured