Σύνδεση

Featured

Νέο Audi A6: αυτό είναι και επίσημα

Τελικά η Audi δεν περίμενε την έναρξη της έκθεσης της Γενεύης για να παρουσιάσει αναλυτικά τη νέα, 8η κατά σειρά γενιά του Α8, που σε σχέση με τον προκάτοχό του έχει μεγαλώσει ανεπαίσθητα. Μόλις κατά 7 χιλιοστά σε ότι αφορά το μήκος του, που φτάνει πλέον τα 4,939 μέτρα, ενώ αντίστοιχες είναι οι μεταβολές στις άλλες του διαστάσεις. Αυτό που αξίζει να σημειώσουμε είναι η εξαιρετική αεροδυναμική του, μιας και ο συντελεστής οπισθέλκουσας είναι μόλις 0,24.

Από πλευράς εμφάνισης είναι πιο δυναμικό και χαρακτηριστικό, ταιριάζει απόλυτα ανάμεσα στο Α4 και στα Α7 και Α8, όντας πιο κοντά σε όλα στα μοντέλα πολυτελείας, κάτι που διαφαίνεται ιδιαίτερα στο εσωτερικό του. Κι αυτό γιατί στο διάκοσμο κυριαρχούν οι δύο οθόνες αφής στο ταμπλό: η πάνω που φτάνει τις 10,1 ίντσες είναι μέρος του συστήματος infotainment, ενώ η δεύτερη των 8,6 ιντσών, που βρίσκεται πιο χαμηλά, είναι το κέντρο ελέγχου κυρίως του κλιματισμού.

Ο πίνακας οργάνων είναι ο ψηφιακός των 12,3 ιντσών του ομίλους Volkswagen μόνο σε συνδυασμό με το σύστημα ΜΜΙ Navigation Plus, που έχει δυνατότητες εκμάθησης των συνηθειών του εκάστοτε οδηγού, χρησιμοποιεί τόσο online όσο και αποθηκευμένα στο σύστημα του Α6 δεδομένα από την Here και μπορεί να συνδυαστεί και με ένα high end ηχοσύστημα της B&O.

Ενδιαφέρον είναι πως το ΜΜΙ μπορεί να διαχειριστεί και να προσαρμόζει τις επιλογές και τις ρυθμίσεις για έως και 7 διαφορετικούς οδηγούς- χρήστες του καινούργιου A6, που φυσικά είναι εξοπλισμένο με όλα τα διαθέσιμα συστήματα υποβοήθησης. Προκειμένου η επιλογή τους να γίνεται πιο εύκολη η Audi τα έχει ομαδοποιήσει σε 3 πακέτα, τα City (διαθέτει το νέο σύστημα υποβοήθησης διασταυρώσεων), Park (με σύστημα αυτόματης στάθμευσης και σε γκαράζ με τον οδηγό να παρακολουθεί μέσω του smartphone του την όλη διαδικασία και εκτός αυτοκινήτου) και Tour (με σύστημα Adaptive Cruise Control και διατήρησης της λωρίδας μέχρι τα 200  χλμ./ ώρα).

Αν κάποιος επιλέξει και τα τρία «πακέτα» ο συνολικός αριθμός των συστημάτων θα φτάσει τα 39, ενώ υπάρχουν και όλες οι δυνατότητες διασύνδεσης smartphones. Από κει και πέρα οι χώροι είναι ακόμα πιο άνετοι για τους επιβάτες σε σχέση με την απερχόμενη γενιά, ενώ το πορτμπαγκάζ, που πλέον έχει και ηλεκτρικό κάλυμμα που ανοιγοκλείνει με την κίνηση του ποδιού, είναι και πάλι στα 530 λίτρα.

Σημαντικές είναι και οι αλλαγές κάτω από το εμπρός καπό, μιας και όλοι οι διαθέσιμοι κινητήρες διαθέτουν ήπιο υβριδικό σύστημα σε συνδυασμό με ηλεκτρικό κύκλωμα 48V. Ταυτόχρονα υπάρχει η δυνατότητα ρολαρίσματος από τα 55 έως τα 160 χλμ./ ώρα, καθώς και ενεργοποίηση του συστήματος Start Stop ενώ το μεγάλο Audi εξακολουθεί να κινείται ακόμα και με 22 χλμ./ ώρα. Όλα αυτά οδηγούν σε μια μείωση της μέσης κατανάλωσης κατά 0,7 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα.

Αρχικά το καινούργιο A8 θα είναι διαθέσιμο με δύο V6 3.000 κυβικών. Τον βενζινοκινητήρα 3.0 TFSI των 340 ίππων και των 500 Nm (0-100 σε 5,1 δεύτερα, εκπομπές CO2 151 γραμμάρια το χιλιόμετρα) και τon diesel 3.0 ΤDI των 286 ίππων και των 620 Nm (0-100 και αυτός σε 5,1 δεύτερα, εκπομπές CO2 142 γραμμάρια το χιλιόμετρο).

Και οι δύο συνδυάζονται στάνταρ με τετρακίνηση quattro και αυτόματα κιβώτια: S-Tronic διπλού συμπλέκτη με 7 σχέσεις για τον TFSI, Tiptronic 8 σχέσεων για τον TDI.

Στην πορεία θα ακολουθήσουν ο τετρακύλινδρος 2.0 ΤFSI με 190 και 252 ίππους, ο επίσης τετρακύλινδρος 2.0 TDI με 150, 190 και 218 ίππους, καθώς και ο V6 των 2.900 κυβικών για το S6 καθώς και μια κανονική υβριδική έκδοση.

Για την ανάρτηση υπάρχουν συνολικά 4 επιλογές (απλή, σπορ, με ρυθμιζόμενα αμορτισέρ και πνευματική), ενώ διαθέσιμη είναι και τετραδιεύθυνση, για μεγαλύτερη ευελιξία στις χαμηλές ταχύτητες και αυξημένη σταθερότητα στις μεγάλες.

Το νέο Audi A6 θα πωλείται από τον Ιούνιο και σε τιμές που στη Γερμανία θα ξεκινούν από τις 58.050 ευρώ για το 50 TDI quattro σύμφωνα με την νέο ονοματολογία της γερμανικής εταιρείας. Οι βασικές εκδόσεις των 2.000 κυβικών θα είναι περί τις 42.000 ευρώ για τη βενζίνη και γύρω στις 44.000 ευρώ για την diesel, ενώ το Σεπτέμβριο στην έκθεση στο Παρίσι αναμένεται και το δημοφιλές Avant.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Δείτε μία από τις πιο “τρελές” μοτοσικλέτες στον κόσμο (Video)

Featured

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup