Σύνδεση

Featured

Δείτε την… κομμουνιστική Ferrari από την πρώην Ανατολική Γερμανία

Στις εποχές του πρώην υπαρκτού, η αυτοκίνηση ήταν μία άκρως ταλαιπωρημένη ιστορία. Ιδίως στην Ανατολική Γερμανία, όπου υπήρχε μεν το δυναμικό για κάτι διαφορετικό, όμως κυριάρχησαν μηχανικά σαράβαλα όπως τα Wartburg και τα Trabant.

Σ΄ εκείνο το περιβάλλον εμφανίστηκε κάποια στιγμή και το αυτοκίνητο που βλέπουμε στις φωτογραφίες. Όσο και αν φαίνεται δύσκολο να το συλλάβει κανείς ανάμεσα στον δίχρονο αυτοκινητικό πολτό της πρώην Ανατολικής Γερμανίας, υπήρξε ένας άνθρωπος που προσπάθησε αρκετά να κάνει το όνειρό του πραγματικότητα.

Ήταν το 1976 όταν ένας οδηγός αγώνων ονόματι Heinz Melkus αποφάσισε να προχωρήσει στην κατασκευή ενός χαμηλού σπορ μοντέλου. Ξεκίνησε να το φτιάχνει στην Δρέσδη και έμεινε στην παραγωγή για 10 χρόνια. Το RS 1000 όπως ονόμαζε το δημιούργημα του θα πρέπει να ήταν σαν εξωγήινο όχημα στο περιβάλλον της πρώην Ανατολικής Γερμανίας, και το γεγονός ότι κατασκευάστηκαν μόλις 101 από αυτά το κάνει αρκετά σπάνιο.

Το αμάξωμα ήταν κατασκευασμένο από ελαφρύ fiberglass πάνω σε ένα πλαίσιο από χωροδικτύωμα και μάλιστα είχε πόρτες που άνοιγαν προς τα πάνω. Για κινητήρα χρησιμοποιούσε το δίχρονο “διαμάντι” των τριών κυλίνδρου ενός λίτρου από την Wartburg με τριπλό καμπιρατέρ.

Αυτό όμως που βλέπουμε στις φωτογραφίες είναι το μοναδικό που είχε έναν άλλο κινητήρα. Επρόκειτο για ένα μοτέρ του 1,3 λίτρου σε διάταξη… V6, και μάλιστα δίχρονο. Ο κινητήρας αυτός είχε εξελιχθεί για χρήση σε σκάφη, όμως ο Μelkus κατάφερε να το χωρέσει στο μικρό του σπορ μοντέλο.

 

Δεν είναι γνωστός ο αριθμός αυτής της έκδοσης που κατασκευάστηκαν αλλά είναι ελάχιστα. Και ένα από αυτά βγαίνει σε δημοπρασία στην Γερμανία. Σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη του το αυτοκίνητο βρίσκεται σε εξαιρετική κατάσταση και είναι ικανό, χάρη και στο χαμηλό βάρος των 720 κιλών, να ξεπεράσει τα 200 χλμ/ώρα, νούμερο μυθικό για τα δεδομένα εκείνης της εποχής.

Το αυτοκίνητο που βλέπουμε είναι βαμμένο στο κίτρινο της Ferrari και έχει ένα αρκετά προσεγμένο σαλόνι σε μαύρο και γκρι. Και μόνο το γεγονός πάντως ότι έχει καταφέρει να σωθεί και μετά την πτώση του υπαρκτού, αποτελεί πραγματικό θαύμα.

Η εταιρία είχε κλείσει το 1986, προσπάθησε να ξανάνοιξε μέσω του γιου του ιδρυτή με ένα RS 2000 με κινητήρα του Opel, αλλά η προσπάθεια δεν ευδοκίμησε, καθώς εκτός τα προβλήματα του ανύπαρκτου πλέον σοσιαλισμού υπάρχει και η σκληρή πραγματικότητα του υπαρκτού καπιταλισμού.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Δείτε τι κάνουν οι Άραβες για να ξεκολλάνε τα αυτοκίνητα στην άμμο (Video)

Featured

Δείτε το Ford Bronco στο πολύ σκληρό Rubicon Trail, το… Nürburgring των τετρακίνητων (Video)

Featured

Πόσα χιλιόμετρα θα μπορέσετε να κάνετε με λαμπάκι για το καύσιμο;

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Πόσο πιο γρήγορος είναι ένας πιλότος Φόρμουλα 1 από απλούς οδηγούς; (Video)

F1

Hyundai i20 N







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup