Σύνδεση

Featured

ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΜΕRCEDES S CLASS

Η S-Class αποτελεί διαχρονικά όχι μόνο την κορωνίδα στην γκάμα της Mercedes αλλά -πολύ περισσότερο- μία “πρώτη προβολή” πολλών νέων τεχνολογιών που θα εφαρμοστούν και στην υπόλοιπη βιομηχανία στα χρόνια που έρχονταν. Αυτό έκανε ανέκαθεν το συγκεκριμένο μοντέλο και αυτό κάνει και με τη νέα της γενιά που θα παρουσιαστεί σε λίγες ημέρες, αποτελώντας την βιτρίνα της αυτοκινητοβιομηχανίας σε μηχανολογικό αλλά και τεχνολογικό επίπεδο.

Σε φωτογραφίες και κάποια στοιχεία που έδωσε στην δημοσιότητα η εταιρία βλέπουμε το νέο εξελιγμένο σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης το οποίο θα διαθέτει η νέα S-Class. Με τα σημερινά δεδομένα σε ένα άρτια δομημένο οδικό περιβάλλον μία S-Class -ή οποιοδήποτε άλλο πολυτελές όχημα εξοπλίζεται με ημιαυτόνομη τεχνολογία- μπορεί να κινηθεί στον «αυτόματο», αλλά με βασική προϋπόθεση ο οδηγός να έχει τα χέρια του στην στεφάνη του τιμονιού (για λόγους ασφαλείας). Στόχος της Mercedes (αλλά και των λοιπών κατασκευαστών) είναι σε κάτι παραπάνω από μία δεκαετία να μπορεί να κινηθεί μία S-Class δίχως να υπάρχει κανένας πίσω από το τιμόνι…

mercedes-teases-s-class-tech (55)

Προς το παρόν η S-Class που θα παρουσιασθεί επίσημα αυτό το μήνα στην Σαγκάη θα έχει μία πιο εξελιγμένη ημιαυτόνομη τεχνολογία (με νέες κάμερες, ραντάρ και εξοπλισμό) που θα υποστηρίζει την κίνηση στον αυτόματο σε διασταυρώσεις, σε κυκλικούς κόμβους, σε διόδια κ.α. Εξελιγμένο είναι και το Distronic (πλήρως ενεργητικό cruise control) που λειτουργεί σε ταχύτητες από την εκκίνηση έως τα 210 χλμ./ώρα, ενώ πλέον υπάρχει αναγνώριση της μπαριέρας και των ανακλαστικών στα πλαϊνά για καλύτερη «καθοδήγηση».

Τo Active Speed Limit Assist χρησιμοποιεί τα δεδομένα από τα σήματα κυκλοφορίας και του συστήματος πλοήγησης (navi) για να ρυθμίζει την ταχύτητα σε νόμιμα όρια, ενώ το ενεργητικό σύστημα Active Lane Changing Assist αλλάζει αυτόματα λωρίδα κυκλοφορίας στο αυτοκίνητο όταν ο οδηγός ενεργοποιήσει τα φλας (λειτουργεί σε ταχύτητες 80-180 χλμ./ώρα). Το Active Emergency Stop Assist επεμβαίνει όταν ο οδηγός δεν αντιδρά καθόλου (π.χ. έχει χάσει τις αισθήσεις του) και ακινητοποιεί σταδιακά το αυτοκίνητο στην λωρίδα του ενεργοποιώντας τα αλάρμ και το σήμα επείγουσας κλήσης (Emergency Call).

Aυτή είναι η πρώτη λίστα των νέων τεχνολογιών που έδωσε στην δημοσιότητα η εταιρία, μαζί με φωτογραφίες από τις οποίες βλέπουμε πως θα είναι το κόκπιτ του νέου μοντέλου. Για περισσότερα στοιχεία για το υπόλοιπο αυτοκίνητο και ότι καινούργιο φέρνει θα πρέπει να περιμένουμε λίγο ακόμα μέχρι τα εγκαίνια της έκθεσης της Σαγκάης όπου και πάλι η S-Class θα είναι το μοντέλο που θα δώσει τις κατευθύνσεις για τα επόμενα χρόνια στην αυτοκινητοβιομηχανία.

Παναγιώτης Τριτάρης

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Το Ford Fiesta ST των 1.500 κυβικών και των 200 ίππων είναι φονέας γιγάντων

Featured

Αυτό είναι το νέο πιο μικρό και προσιτό SUV της Hyundai, το Venue

Featured

Το συλλεκτικό Kia Stinger GTS έχει 370 ίππους και drift mode

Featured

Η Mustang με τον κινητήρα του Ford Focus RS, 335 ίππους και 0-100 κάτω από 5,0 δεύτερα

Ford




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup