Σύνδεση

BMW

BMW ALPINA B3 BITURBO

Η BMW Alpina Β3 Biturbo, που βασίζεται στην καινούργια 3άρα καλύπτει παραδοσιακά τα κενό της πιο δυνατής μεσαίας BMW μέχρι την εμφάνιση της M3, φυσικά με κάποιες δόσεις επιπλέον exclusivity. Το τελευταίο άλλωστε συνοδεύει πάντα τα μοντέλα της Alpina, που εδώ και χρόνια έχει το status του κατασκευαστή και όχι του βελτιωτή.

Η καινούργια B3 Biturbo λοιπόν χρησιμοποιεί τον εξακύλινδρο των 3.000 κυβικών της 335i, μόνο που για την περίσταση αντί για ένα turbo έχει δύο, με αποτέλεσμα η απόδοσή του να εκτοξεύεται από τους στάνταρ 306 ίππους στους 415 και η ροπή στα 600 Nm! H τελευταία καταλήγει είτε στους πίσω είτε και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων της ZF, οι αλλαγές του οποίου γίνονται και από μπουτόν στο τιμόνι (Switch Tronic), ενώ οι επιδόσεις είναι εξαιρετικές.

Έτσι η πισωκίνητη B3 Biturbo χρειάζεται 4,2 δεύτερα για το 0-100τετρακίνητη μάλιστα μόλις 4,0), τα 200 από στάση έρχονται σε 14,0 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ξεπερνά τα 300. Την ίδια στιγμή η επίσημη μέση κατανάλωση είναι 7,6 λίτρα/ 100 χλμ.

Η 3άρα με τα σήματα της Alpina ξεχωρίζει εξωτερικά από τις επιγραφές, το παραδοσιακό βαθύ μπλέ χρώμα της μάρκας εφόσον το επιλέξει κανείς και τις εξίσου παραδοσιακές όσο και χαρακτηριστικές ζάντες. Η τιμή της στη Γερμανία ξεκινά από τις 65.000 ευρώ για την πισωκίνητη έκδοση, με την τετρακίνητη να είναι λίγο πιο ακριβή, ενώ στη γκάμα θα προστεθεί και η στέισον (Touring) BMW Alpina B3 Biturbo.

{gallery}photos/34/NEWS/ALPINA-B3-BITURBO{/gallery}


Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured