Θέλοντας να κρατήσουν ψηλά το ενδιαφέρον αλλά και την μάλλον καλή υποδοχή που επιφύλαξε το ευρωπαϊκό αγοραστικό κοινό στην Giulia (βρίσκεται στην 5η θέση των πωλήσεων των μεσαίων premium sedan, με 5.150 μονάδες τους πρώτους 9 μήνες του 2016), οι άνθρωποι του γκρουπ FΙΑΤ-Chrysler ετοιμάζουν την station wagon εκδοχή της.
Aν και μια τέτοια έκδοση δεν παρουσιάζει σημαντικό εμπορικό ενδιαφέρον στην αγορά των ΗΠΑ, εξακολουθεί να έχει αξιοσημείωτη ζήτηση στην Ευρώπη, ιδίως οι γρήγoρες και πιο σπορτίφ εκδόσεις των μοντέλων αυτών. Έτσι με την προσθήκη της wagon έκδοσης, η Giulia θα αποκτήσει μια πιο πλήρη γκάμα, έχοντας πλέον στόχους για ακόμα υψηλότερες πωλήσεις.
Κάτι απαραίτητο αν πρόκειται να επαληθευτούν οι προσδοκίες του Sergio Marchionne για πωλήσεις της τάξεως των 75 έως και 100 χιλιάδων μονάδων ετησίως, όταν το αυτοκίνητο βρεθεί σε έναν φουλ χρόνο παραγωγής, και με τις εξαγωγές στις ΗΠΑ να βρίσκονται σε πλήρη ανάπτυξη. Σε κάθε περίπτωση πάντως η Giulia φαίνεται να βρίσκει τον δρόμο της σε ένα δύσκολο ανταγωνιστικό πεδίο, ενώ και η πρόσφατη έναρξη των πωλήσεων στην Μεγάλη Βρετανία, θα προσθέσει την απαραίτητη δυναμική για τη νέα χρονιά.
Παναγιώτης Τριτάρης