O Ansar Ali είναι ο πρώην ισχυρός άντρας της Caterham και το Zenos E10, όπως έχουμε γράψει, ένα σπορ αυτοκίνητο που έχει δημιουργήσει και στοχεύει κατευθείαν στα μοντέλα της πρώην εταιρείας του. Και προκειμένου να είναι ακόμα πιο ανταγωνιστικός παρουσίασε τώρα και το E10S, με τον κινητήρα του να είναι ο EcoBoost των 2.000 κυβικών της Ford, που για την περίσταση αποδίδει 254 ίππους. Και φυσικά δεν προβληματίζεται καθόλου με τα μόλις 700 κιλά του E10, με αποτέλεσμα το 0-100 να έρχεται σε πάνω κάτω 4 δεύτερα.
Το χαμηλό βάρος οφείλεται κυρίως στο αλουμινένιο μονοκόκ πλαίσιο που συνδυάζεται με ατσάλινο χωροδικτύωμα, ενώ το αμάξωμα είναι κατασκευασμένο από ανακυκλωμένο ανθρακόνημα και παλιά καλαμάκια (όχι από σουβλάκι, αλλά για αναψυκτικό).
Γεγονός είναι πάντως πως τα light σπορ μοντέλα αυτού του είδους γνωρίζουν μια ανάπτυξη, καθώς εκτός από το πρωτοπόρο KTM X-Bow υπάρχει και το Μεξικάνικο Vuhl, ενώ η γκάμα του ίδιου του Zenos –ως Ε10 κοστίζει στην Κεντρική Ευρώπη περίπου 38.000 ευρώ, ως Ε10S περί τις 45.000– θα εμπλουτιστεί τόσο από μια έκδοση targa όσο και από ένα κουπέ.
Γιάννης Σκουφής