Σύνδεση

Featured

Θα αγοράζατε σήμερα Yugo και μάλιστα κάμπριο;

Αν τη δεκαετία του ’80 δεν ήσασταν παιδί τότε δεν μπορεί παρά να θυμάστε τα Yugo της Zastava. Τα αυτοκίνητα από την τότε ενωμένη Γιουγκοσλαβία που λόγω τιμής -ήταν η εποχή που τα αυτοκίνητα ήταν πανάκριβα στη χώρα μας- ήταν ιδιαίτερα δημοφιλή στη χώρα μας.

Παρά το αποκλειστικά τρίθυρο αμάξωμά τους και την πολύ μέτρια (επιεικώς!) ποιότητα κατασκευής τους.

Αρχικά τα Yugo ήταν 1.000άρια, ενώ αργότερα απέκτησαν και κινητήρα 1.300 κυβικών, προέλευσης Fiat, λόγω της συνεργασίας της Zastava με την ιταλική εταιρεία.

Στο εργοστάσιο της εταιρείας, που καταστράφηκε σχεδόν ολοκληρωτικά από τον πόλεμο, εκτός από τα στάνταρ τρίθυρα Yugo κατασκευάστηκαν και 500 κάμπριο. Με μαλακή, χειροκίνητη φυσικά οροφή και ζώνες τριών σημείων μεν που ήταν σε δύο τμήματα, τα οποία διατέθηκε στην τότε Γιουγκοσλαβία, τη Γερμανία, την Ελλάδα -έχω οδηγήσει ένα- και στις ΗΠΑ.

Στις ΗΠΑ, όπου γενικά το Yugo ήταν σχετικά δημοφιλές μιας και το 1987 είχαν πουληθεί σχεδόν 49.000, πήγαν συνολικά 100 κάμπριο, ένα από τα οποία πουλήθηκε πριν από λίγες ημέρες έναντι 12.100 δολαρίων. Ποσό διπλάσιο από το συνηθισμένο που οφείλεται εν μέρει και στο ότι είχε μόλις 600 χιλιόμετρα στο κοντέρ του.

Τώρα ποιος το πήρε και κυρίως γιατί το πήρε είναι άλλου παπά ευαγγέλιο.

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured