Σύνδεση

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Η ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ ΥΒΡΙΔΙΚΩΝ ΑΥΤΟΜΑΤΩΝ ΚΙΒΩΤΙΩΝ

Στη νέα γενιά αυτόματων κιβωτίων με διπλό συμπλέκτη η όλη μετάδοση θα υποστηρίζεται και από έναν ηλεκτρικό κινητήρα, ο οποίος σα στόχο θα έχει αφενός να καλύπτει τα όποια κενά ροπής εμφανίζονται σήμερα στο χρονικό διάστημα που μεσολαβεί μεταξύ δύο αλλαγών και αφετέρου να κάνει ακόμα πιο ομαλές τις αλλαγές αυτές. Παράλληλα το σύστημα OGeco του είδους που παρουσίασε η Oerlikon Graziano θα έχει πιο μικρές διαστάσεις και θα είναι σαφώς πιο οικονομικό στην κατασκευή από τα συμβατικά, ενώ ο ηλεκτρικός κινητήρας του θα έχει κι αυτός με τη σειρά του δύο σχέσεις. Μάλιστα η απόδοσή του φτάνει τα 120 kW και τα 200 Nm, γεγονός που επιτρέπει, εκτός από τα παραπάνω, τη χρήση του και σαν επιπλέον πάροχο ισχύος σε υβριδικά και ηλεκτρικά μοντέλα. Στα τελευταία μπορεί να παίζει μέχρι ενός σημείου και το ρόλο του επαυξητικού κινητήρα.

Το αυτόματο κιβώτιο OGeco θα αρχίσει να δοκιμάζεται στο δρόμο σε ένα σπορ μοντέλο, άλλωστε γι’ αυτοκίνητα αυτού του είδους προορίζεται, με κλασική διάταξη μηχανικών μερών, δηλαδή με τον κινητήρα μπροστά και την κίνηση πίσω.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured