Σύνδεση

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Η ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ ΥΒΡΙΔΙΚΩΝ ΑΥΤΟΜΑΤΩΝ ΚΙΒΩΤΙΩΝ

Στη νέα γενιά αυτόματων κιβωτίων με διπλό συμπλέκτη η όλη μετάδοση θα υποστηρίζεται και από έναν ηλεκτρικό κινητήρα, ο οποίος σα στόχο θα έχει αφενός να καλύπτει τα όποια κενά ροπής εμφανίζονται σήμερα στο χρονικό διάστημα που μεσολαβεί μεταξύ δύο αλλαγών και αφετέρου να κάνει ακόμα πιο ομαλές τις αλλαγές αυτές. Παράλληλα το σύστημα OGeco του είδους που παρουσίασε η Oerlikon Graziano θα έχει πιο μικρές διαστάσεις και θα είναι σαφώς πιο οικονομικό στην κατασκευή από τα συμβατικά, ενώ ο ηλεκτρικός κινητήρας του θα έχει κι αυτός με τη σειρά του δύο σχέσεις. Μάλιστα η απόδοσή του φτάνει τα 120 kW και τα 200 Nm, γεγονός που επιτρέπει, εκτός από τα παραπάνω, τη χρήση του και σαν επιπλέον πάροχο ισχύος σε υβριδικά και ηλεκτρικά μοντέλα. Στα τελευταία μπορεί να παίζει μέχρι ενός σημείου και το ρόλο του επαυξητικού κινητήρα.

Το αυτόματο κιβώτιο OGeco θα αρχίσει να δοκιμάζεται στο δρόμο σε ένα σπορ μοντέλο, άλλωστε γι’ αυτοκίνητα αυτού του είδους προορίζεται, με κλασική διάταξη μηχανικών μερών, δηλαδή με τον κινητήρα μπροστά και την κίνηση πίσω.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Audi TT RS4, το θηρίο που δεν μπήκε ποτέ στην παραγωγή

Audi

Dacia: Επίσημος χορηγός του ΣΕΓΑΣ και του 42ου Αυθεντικού Μαραθωνίου της Αθήνας

Dacia

Αυτή η Ferrari 512 BBi είναι ένα θηρίο των ‘80s

Featured

Η καινούργια σειρά 1 της BMW δεν θα είναι μόνο ηλεκτρική

BMW