Σύνδεση

MOTO

YAMAHA SR 400

Αερόψυκτος μονοκύλινδρος διβάλβιδος κινητήρας, εκκίνηση μόνο με μανιβέλα(!), δύο αμορτισέρ, πολύ χρώμιο και κλασσική ρετρολούκ αισθητική για ένα μοντέλο που μας έρχεται ακριβώς έτσι όπως μας είχε έρθει και και το 1978.

Βέβαια, τότε ήταν με κινητήρα 500 κ.εκ., σαν 400 βγήκε μόνο στην ιαπωνική αγορά (λόγω κάποιων νομοθετικών περιορισμών της συγκεκριμένης χώρας) και στην Ελλάδα το βρίσκαμε αργότερα και μόνο ως μεταχειρισμένο εισαγωγής.

Διατηρώντας το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο, τα σιδερένια φτερά, τις ακτινωτές ζάντες των 18”, τις φισούνες στα καλάμια, το ταμπούρο στον πίσω τροχό και τα στρογγυλά αναλογικά όργανα, απευθύνεται σε ένα κοινό που διαβάζει ακόμα Joe Bar και ψάχνει μια βάση για βελτιώσεις. Το customizing δεν είναι μόνο μόδα και χιλιάδες κεντροευρωπαίοι κάτοχοι SR το λένε μεράκι. Το μόνο που αλλάζει σε σχέση με το τότε, είναι η ηλεκτρονική ανάφλεξη (έναντι πλατινοφόρου), ο ψεκασμός (έναντι καρμπιρατέρ) και η προσθήκη ενός ακόμη εμβόλου στη δαγκάνα του δισκόφρενου.

Επίσης, λείπει η ένδειξη SR από τα πλαϊνά καπάκια. Mάλλον γιατί «ντρέπεται» να μαρτυρήσει τον κυβισμό της – θα ήθελε να είχε τα αυτοκόλλητα της 500.

Μεταξύ μας τώρα, μια μιζούλα θα ήταν καλοδεχούμενη. Που να ρίχνεις μανιβελιές τώρα. Άσχετα αν η Yamaha ισχυρίζεται ότι είναι μια πολύ πιο απλή διαδικασία σε σχέση με «τότε». Διότι ο σπινθήρας που δίνει το μπουζί είναι πολύ πιο ισχυρός σήμερα. Εγώ πάλι, μόνο που βλέπω πάνω στον κύλινδρο το «ματάκι» που ελέγχεις τη θέση του πιστονιού για να ρίξεις τη μανιβελιά, με πιάνει ανατριχίλα! Όχι για μη τυχόν και δεν πάρει με την πρώτη. Την ανηφόρα στου Γκύζη σκέπτομαι, που έστηνα το δικό μου ΧΤ και άντε μέσα στο σκοτάδι να δεις το πολυπόθητο σημάδι στο προαναφερθέν «ματάκι».

Είμαι πολύ περίεργος να δω την υποδοχή αυτής της «τολμηρής» μοτό από τους Έλληνες μοτοσυκλετιστές και δεν θα ήθελα με τίποτα να είμαι στη θέση του υπεύθυνου της αντιπροσωπείας που πρέπει να αποφασίσει πόσες θα εισάγει.

Μαζί με τις φωτογραφίες της SR εμπορίου, σας παραθέτω και μερικές «καστομαρισμένες», απλά και μόνο για να πάρετε μια ιδέα για το πως μπορείτε να τη μεταλλάξετε. Αν φυσικά την πάρετε..

Νίκος Βιτσιλάκης

  

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Formula 1: Αυτά είναι τα μονοθέσια του 2024

F1

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured