Σύνδεση

Featured

Χωρίς diesel η επόμενη γενιά του Volvo XC90

Μπορεί η εμφάνισή του στην αγορά να απέχει αρκετά ακόμα, όμως ήδη έχουν επιβεβαιωθεί οι φήμες που θέλουν το νέο Volvo XC90 πέρα από την αυτονομία επιπέδου 4 να μην έχει δυνατότητα επιλογής με κινητήρα diesel.

Aν και αυτή η ανακοίνωση δεν προκαλεί έκπληξη, γνωρίζοντας τις προθέσεις της σουηδικής εταιρίας σχετικά με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, είναι πάντως η πρώτη φορά που διατυπώνεται με τόση σαφήνεια. Η Volvo έχει εστιάσει πλέον στην εφαρμογή της ηλεκτροκίνησης και για να συγκεντρώσει τις δυνάμεις της σ’ αυτόν τον σκοπό πρόκειται να εγκαταλείψει την τεχνολογία των πετρελαιοκινητήρων.

«Πρέπει να βάλουμε προτεραιότητες, δεν μπορούμε να τα κάνουμε όλα» δήλωσε ο CEO της Volvo, Ηakan Samuelsson με αφορμή την κατάργηση των κινητήρων diesel και από το νέο S60. O ίδιος δήλωσε ότι η εταιρία πρέπει να επιταχύνει τις προσπάθειές της για την ηλεκτροκίνησης, και έτσι για να ενισχύσει αυτή την πορεία, θα πρέπει να εγκαταλείψει οριστικά τους πετρελαιοκινητήρες.

Σύμφωνα με άλλες πληροφορίες που κυκλοφόρησαν στο Διαδίκτυο, το νέο XC90 θα βασίζεται σε μία νέα έκδοση της πλατφόρμας SPA, η οποία θα ονομάζεται SPA2, και βρίσκεται υπό εξέλιξη αυτή την στιγμή έχοντας ως προτεραιότητα να αποτελέσει την βάση ηλεκτροκίνητων και υβριδικών μοντέλων. Το νέο XC90 θα παρουσιαστεί το 2021 με τις πωλήσεις να ξεκινούν στις αρχές του 2022.

Μέχρι τότε θα υπάρξει μια ανανέωση του υπάρχοντος μοντέλου, το οποίο θα δίνει ακόμα μεγαλύτερη έμφαση στις ηλεκτροκίνητες και υβριδικές εκδόσεις.

Παναγιώτης Τριτάρης

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Το Ford Fiesta ST των 1.500 κυβικών και των 200 ίππων είναι φονέας γιγάντων

Featured

Αυτό είναι το νέο πιο μικρό και προσιτό SUV της Hyundai, το Venue

Featured

Το συλλεκτικό Kia Stinger GTS έχει 370 ίππους και drift mode

Featured

Η Mustang με τον κινητήρα του Ford Focus RS, 335 ίππους και 0-100 κάτω από 5,0 δεύτερα

Ford




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Διαφήμιση
Newsletter Signup