Σύνδεση

Volkswagen

VW ID.4: με εξαιρετικό αεροδυναμικό συντελεστή, μόλις 0,28

Το ολοκαίνουργιο ID.4, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό SUV της Volkswagen, εντυπωσιάζει πριν ακόμα αποκαλυφθεί στο κοινό. Μία πρόγευση του εξωτερικού του σχεδιασμού δείχνει ξεκάθαρα την αυγή της νέας εποχής: εντυπωσιακό design με ρέουσες γραμμές και επιφάνειες που χαρακτηρίζονται από σχεδιαστική πλαστικότητα, με εξαιρετική αεροδυναμική συμπεριφορά.

Με το ID.4, η Volkswagen κάνει ηχηρή είσοδο με ένα ηλεκτροκίνητο μοντέλο στη μεγαλύτερη αγορά παγκοσμίως, αυτή των compact SUV. Το αυτοκίνητο προορίζεται τόσο για την Ευρώπη όσο και την Κίνα και αργότερα τις Η.Π.Α. Ο Klaus Zyciora (πρώην Bischoff), Επικεφαλής Σχεδιασμού για το Volkswagen Group, σχολιάζει για το SUV που σχεδίασε μαζί με την ομάδα του: «Το ID.4 αντιπροσωπεύει την εξέλιξη του ηλεκτρικού design. Ο εξωτερικός σχεδιασμός του είναι καθαρός, δυνατός και ρέει. Επικοινωνεί ισχύ και αυτοπεποίθηση με ένα νέο τρόπο. Αυτό οφείλεται κυρίως στο απρόσκοπτο, αεροδυναμικό στυλ της οικογένειας μοντέλων ID. το οποίο μεταφέρουμε για πρώτη φορά στα SUV με το ID.4. Σχεδιαστικά, αυτό σημαίνει ότι οι απαλές, μαλακές επιφάνειες εναλλάσσονται με σαφείς, ξεκάθαρες ακμές. Ο σχεδιασμός μοιάζει να έχει σμιλευθεί από τον ίδιο τον άνεμο. Ταυτόχρονα, η μοντέρνα εμφάνιση του ID.4 υπογραμμίζεται από τους χαρακτηριστικούς προβολείς και τη φωτεινή γραμμή, σχεδιαστική υπογραφή που τους συνδέει».

Το καλό design είναι επίσης πάντα λειτουργικό -σε ένα ηλεκτρικό όχημα o αεροδυναμικός συντελεστής είναι ένας βασικός παράγοντας για την αυτονομία. «Η εξέλιξη του design ειδικά για την ηλεκτροκίνηση, όπως εκφράζεται στο ID.4, σημαίνει επίσης ότι έχουμε επικεντρωθεί πολύ στην αεροδυναμική», εξηγεί ο Zyciora. «Το ID.4 διακρίνεται από έναν εξαιρετικό συντελεστή οπισθέλκουσας, μόλις 0,28. Ο πιο σημαντικός παράγοντας για αυτό είναι η ρέουσα μορφή του αμαξώματος και της καμπίνας των επιβατών, που μοιάζει να συμπυκνώνεται ως φόρμα καταλήγοντας στο πίσω μέρος. Αυτό συμπληρώνεται από πολλές ακριβείς λεπτομέρειες. Για παράδειγμα, τα φωτιστικά σώματα της ουράς μαζί με τη μεγάλη αεροτομή στην οροφή εξασφαλίζουν ότι η ροή του αέρα «σβήνει» πολύ ομαλά», συνεχίζει ο Zyciora.

Στο πλαίσιο της στρατηγικής «Transform 2025+», η Volkswagen θα επενδύσει 11 δισεκατομμύρια ευρώ στην ηλεκτρική κινητικότητα έως το 2024. Το ID.4, το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό SUV της μάρκας, είναι το δεύτερο μοντέλο που βασίζεται στη νέα μεταβλητή πλατφόρμα για την ηλεκτροκίνηση (MEB) της Volkswagen, μετά το ID.3. Αυτή η πλατφόρμα προσφέρει ιδιαίτερα ευρύχωρο εσωτερικό χάρη στη συμπαγή σχεδίαση του ηλεκτρικού κινητήριου συστήματος. Παράλληλα με το χαμηλό συντελεστή οπισθέλκουσας, μόλις 0,28 και τη δυνατότητα επιλογής συστήματος μπαταρίας, είναι δυνατές για το ID.4 αυτονομίες άνω των 500 χιλιομέτρων (κατά WLTP).

Το νέο SUV θα λανσαριστεί αρχικά με κίνηση στους πίσω τροχούς, με μια τετρακίνητη έκδοση να ακολουθεί σε μεταγενέστερο στάδιο. Η μπαταρία υψηλής τάσης είναι τοποθετημένη στο δάπεδο για βέλτιστο χαμηλό κέντρο βάρους, εξασφαλίζοντας τόσο εξαιρετικά δυναμικά χαρακτηριστικά όσο και ιδανική κατανομή φορτίων στους δύο άξονες.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Του είπαν πως τα Jeep πάνε παντού και αυτός το πήρε τοις μετρητοίς (Video)

Featured

Πόσο κοστίζει το Τoyota Yaris GR, η παραγωγή του οποίου είναι high tech, στην Ελλάδα; (Video)

Featured

Απίστευτο ατύχημα με Nissan Navara που μπήκε ανάποδα σε αυτοκινητόδρομο (Video)

Nissan

Από πόσα ξεκινά το νέο Hyundai i20;

Featured







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup