Σύνδεση

Featured

VW: Ή αλλάζουμε ή βουλιάζουμε

Ο όμιλος Volkswagen αντιμετωπίζει έντονο ανταγωνισμό και χαμηλή παραγωγικότητα, με αποτέλεσμα να έχει ξεκινήσει ένα σχέδιο εξοικονόμησης κόστους ύψους 10 δισεκατομμυρίων ευρώ για την ενίσχυση της αποδοτικότητας κατά τη διάρκεια της στροφής προς τα ηλεκτρικά οχήματα.

Αναγνωρίζοντας τις υψηλές δαπάνες και τη μειωμένη ανταγωνιστικότητα, ο επικεφαλής της μάρκας Thomas Schaefer αποκάλυψε την ανάγκη για εξορθολογισμό των λειτουργιών και μείωση του κόστους.

Σε μια συνάντηση του προσωπικού, ο Schaefer τόνισε την πρόκληση που δημιουργούν οι υπάρχουσες δομές, οι διαδικασίες και τα διογκωμένα έξοδα, επηρεάζοντας την ανταγωνιστικότητα της μάρκας.

“Με πολλές από τις προϋπάρχουσες δομές μας, τις διαδικασίες και το υψηλό κόστος, δεν είμαστε πλέον ανταγωνιστικοί ως μάρκα Volkswagen”, δήλωσε ο Schaefer σε συνάντηση του προσωπικού στην έδρα της αυτοκινητοβιομηχανίας στο Βόλφσμπουργκ, σύμφωνα με ανάρτηση στον ιστότοπο intranet της εταιρείας που είδε το Reuters.

Στη συνεδρίαση της Δευτέρας, το μέλος του διοικητικού συμβουλίου ανθρώπινου δυναμικού Gunnar Kilian δήλωσε ότι αυτό θα επιτευχθεί μέσω συμφωνιών για μερική ή πρόωρη συνταξιοδότηση.

Ωστόσο, το μεγαλύτερο μέρος του στόχου εξοικονόμησης 10 δισεκατομμυρίων ευρώ θα επιτευχθεί μέσω άλλων μέτρων εκτός από τη μείωση του προσωπικού, πρόσθεσε ο Kilian, ενώ οι πλήρεις λεπτομέρειες θα καθοριστούν μέχρι το τέλος του έτους.

“Πρέπει επιτέλους να είμαστε αρκετά γενναίοι και ειλικρινείς ώστε να πετάξουμε στη θάλασσα πράγματα που επαναλαμβάνονται εντός της εταιρείας ή αποτελούν απλώς έρμαιο που δεν χρειαζόμαστε για καλά αποτελέσματα”, δήλωσε ο Kilian.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured

Η Mercedes θα διατηρήσει τα συμβατικά μικρά μοντέλα της

Mercedes-Benz

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured