Σύνδεση

Volkswagen

VW AMAROK

Ο λύκος στη γλώσσα των Εσκιμώων της φυλής Ινουίτ, ονομάζεται Amarok. Έτσι βαφτίστηκε και το καινούργιο pick up της VW.

Μπορεί να είναι υπερβολικό όμως η VW κατασκεύασε το πιο γεροδεμένο pick up της αγοράς. Ένα διπλοκάμπινο με XXL διαστάσεις έτσι όπως τις εννοούν στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού. Του χρόνου θα έρθουν και άλλες εκδόσεις με μονή καμπίνα και μεγαλύτερο χώρο φόρτωσης. Όμως παραμένει μυστήριο, γιατί η VW θέλησε να φτιάξει το πιο σκληρό pick up της κατηγορίας; Μήπως διότι επί σειρά ετών τα Hilux-Navara και το Isuzu D-Max έχουν κυριαρχήσει στα ευρωπαϊκά χωράφια ή μήπως διότι μια εταιρεία σαν την VW δεν θα μπορούσε να φτιάξει κάτι λιγότερο από το καλύτερο pick up της αγοράς;

VW-AMAROK-2

Εν τέλει τι ζητά ένας «λύκος» ανάμεσα σε… πρόβατα; Μπορεί τα Navara να έχουν ισχυρούς κινητήρες, τα Hilux να κερδίζουν τους περισσότερους πελάτες και τα D-Max να τα κάνουν όλα καλά όμως το Amarok μπορεί να τα ρίξει όλα σε κώμα, προτάσσοντας απλά και μόνο τα ανυπέρβλητα στοιχεία του:

– Μεγαλύτερες διαστάσεις στην κατηγορία με καρότσα που χωρά κανονικά μια ευρω-παλέτα μεταξύ των θόλων στους πίσω τροχούς.

– Ωφέλιμο φορτίο έως 1.150 κιλά με την πίσω ανάρτηση βαριάς χρήσης που δεν κοστίζει έξτρα.

– Ελκτική δύναμη που φθάνει τα 2.800 κιλά.

– Σασί τύπου σκάλας με 7 εγκάρσιες τραβέρσες έναντι 5 στα υπόλοιπα μοντέλα του ανταγωνισμού.

– Δίλιτροι πετρελαιοκινητήρες με Turbo (122 και 163 ίππων) με μέσες καταναλώσεις από 7,5 έως 7,8 λίτρα/100 χλμ. προδιαγραφών ρύπων Euro5 και με ροπή 340 και 500 Nm ανά έκδοση.

Αν στα παραπάνω προσθέσετε ένα αξιόμαχο σύστημα τετρακίνησης με κοντά διαφορικά μαζί όλα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα της πιάτσας καθώς και μια πλήρως εξοπλισμένη καμπίνα, σίγουρα δεν θα βρείτε δικαιολογίες για γκρίνια. Αθάνατη αγροτιά και λοιποί επαγγελματικοί φορείς, αξίζει να γνωρίζεται πως το Amarok ξεκινά από τα 24.950 ευρώ για τον κινητήρα ροπής 340 Nm και από τα 26.950 ευρώ για εκείνον με τα 500 Nm. Σε ένα τέτοιο όχημα η ροπή ορίζει την δύναμη και η κατανάλωση τα μειωμένα έξοδα στην επιχείρηση. Από την άλλη ακόμα και η πιο πλούσια έκδοση Highline δεν ξεπερνά τα 30.000 ευρώ έτσι για να γουστάρετε περισσότερο!

VW-AMAROK-3


Επόμενο:

CHEVROLET CRUZE HATCHBACK

Μη χάσεις:

CATERHAM 7 ROADSPORT

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Δείτε πως είναι στο εσωτερικό του βυθισμένου πλοίου της Hyundai που μετέφερε αυτοκίνητα (Video)

Featured

Tρελή ζήτηση για ένα Toyota RAV4 με αμερικάνικo στυλ της δεκαετίας του ’80

Featured

Αυτό θα είναι το νέο τζιπ του Ελληνικού Στρατού; Αντικαταστάτης αυτών της Mercedes;

Featured







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup