Η VW μάλλον ενστερνίζεται την άποψη πως η υβριδική τεχνολογία, παρά τα εν γένει μειονεκτήματά της, είναι αυτή τη στιγμή μια από τις πιο ρεαλιστικές λύσεις για τη μείωση κατανάλωσης και ρύπων. Έτσι λοιπόν σχεδιάζει μέχρι το 2014 να παρουσιάσει τουλάχιστον 6 υβριδικά, μεταξύ αυτών και plug-in, σε όλες τις μάρκες που ανήκουν στον όμιλο, εκμεταλλευόμενη και το καινούργιο πλαίσιο MQB που έχει σχεδιασθεί εξ αρχής και με αυτήν την προοπτική.
Πρόσφατα, η Volkswagen παρουσίασε το πρώτο της αμιγώς μπαταριοκίνητο παραγωγής (BEV, BatteryEV), το e–up!, ενώ μέχρι στιγμής ο όμιλος VW διαθέτει 5 υβριδικά στη παραγωγή: τα VW Touareg, Audi Q5, Porsche Panamera, Porsche Cayenne και VW Jetta με τις νεότερες υβριδικές εκδόσεις των Audi A6 και Α8 να βρίσκονται καθ’ οδόν. Στόχος του ομίλου VWείναι μέχρι το 2020 να επιτευχθεί η προδιαγραφή που προβλέπει μέσο όρο 95 g/kmCO2.
Γιάννης Σκουφής
Με τη συνεργασία του www.caroto.gr
{gallery}photos/36/ECOLOGY/VW-HYBRIDS{/gallery}