Σύνδεση

Featured

To Volvo XC40 T3 των 1.500 κυβικών και των 163 ίππων είναι ακόμα καλύτερο ως αυτόματο

Το πιο μικρό SUV της Volvo, το XC40, είναι πλέον μια γνώριμη εικόνα και στους ελληνικούς δρόμους, με τη δημοτικότητά του να οφείλεται τόσο στη χαρακτηριστική και όμορφη εμφάνισή, όσο και στο βασικό του κινητήρα και τα δυναμικά του χαρακτηριστικά.

Ο τρικύλινδρος turbo των 1.500 κυβικών και των 163 ίππων -ξεκίνησε με 156 αλλά η απόδοσή του ανέβηκε στα πλαίσια μιας αναβάθμισής του- είναι από τα καλύτερα σύνολα της κατηγορίας του. Και αυτό γιατί είναι δυνατός και πρόθυμος σε όλη την κλίμακα λειτουργίας του, πολιτισμένος, ήσυχος και ελαστικός από χαμηλά, ενώ συνδυάζεται ιδιαίτερα καλά με το αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων με το οποίο μπορεί να συνδυαστεί.

Το κιβώτιο είναι πολύ καλά προσαρμοσμένο στα χαρακτηριστικά απόδοσης του τρικύλινδρου και με τη δική του λειτουργία -γρήγορο kick down, απουσία κομπιασμάτων και κενών- καλύπτει τις όποιες (μικρές) αδυναμίες του κινητήρα. Ταυτόχρονα απαλλάσσει τον οδηγό από την ενασχόλησή του με το κιβώτιο, κάτι που αποδεικνύεται πολύ ευχάριστο και ξεκούραστο ειδικά μέσα στην πόλη. Παράλληλα στα ταξίδια και οι προσπεράσεις γίνονται εύκολα, χάρη στο όπως είπαμε γρήγορο kick down και το cruise control λειτουργεί πολύ καλά και χωρίς την όποια εμπλοκή του οδηγού.

Όσο για τις επιδόσεις το 0-100 έρχεται, σύμφωνα με τη σουηδική εταιρεία σε 9,6 δεύτερα (με το χειροκίνητο κιβώτιο είναι 9,3 δεύτερα), ενώ με τη σχετικά πρόσφατη επιλογή της Volvo η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 180 χλμ./ ώρα. Την ίδια στιγμή η μέση κατανάλωση κυμαίνεται εύκολα και χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια από πλευράς οδηγού στα 8,5 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα.

Στο δρόμο το αποκλειστικά προσθιοκίνητο Τ3 Auto είναι, όπως είχαμε γράψει και στη δοκιμή της έκδοσής του με το χειροκίνητο κιβώτιο, το πιο σπορ και συμμετοχικό από τα SUV της Volvo, χωρίς να υστερεί διόλου σε ότι αφορά το επίπεδο άνεσής του.

Φυσικά σε σχέση με το τελευταίο δεν διαφοροποιείται, πλην του shift by wire επιλογέα, σε τίποτα και το εσωτερικό. Χαρακτηριστική η μεγάλη οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό που θυμίζει tablet και από την οποία ελέγχονται τόσο οι λειτουργίες του συστήματος infotainment Sensus, που είναι από τα καλύτερα της αγοράς, όσο και πολλές άλλες λειτουργίες. Από κει και πέρα είναι διαθέσιμο το πλήρες πακέτο των πολύ καλών και αποτελεσματικών συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού, ενώ ο εξοπλισμός άνεσης και εξυπηρέτησης διαμορφώνεται ανάλογα με την έκδοση. Οι χώροι, χωρίς να είναι κορυφαίοι, είναι άνετοι με το πορτμπαγκάζ να κυμαίνεται από τα 460 έως και τα 1.336 λίτρα.  

Από πλευράς τιμής οι αυτόματες εκδόσεις του Volvo XC40 T3 ξεκινούν από τις 34.465 ευρώ. Σε σχέση με την έκδοσή του με το χειροκίνητο κιβώτιο και μια και λόγω του φορολογικού συστήματος η διαφορά τιμής είναι διαφορετική από έκδοση εξοπλισμού σε έκδοση υπολογίστε χονδρικά μια διαφορά από 2.000 έως και 2.500 ευρώ. Η οποία δεν είναι ικανή για να μη γείρει την πλάστιγγα υπέρ του αυτόματου.

VOLVO XC40 T3 AUTO
Διαστάσεις (ΜxΠxΥ): 4.425×1.863×1.652 χιλ.
Μεταξόνιο: 2.702 χιλ.
Πορτμπαγκάζ: 460- 1.336 λίτρα
Βάρος: 1.568 κιλά
Κινητήρας: 1.477 κ.εκ., 3 κύλινδροι, turbo βενζίνης
Ισχύς: 163 PS/ 5.500 σ.α.λ.
Ροπή: 265 Nm/ 1.500- 3.000 σ.α.λ.
0-100, Τελική: 9,6”, 180 χλμ./ ώρα
Κατανάλωση: 8,4 λίτρα/ 100 χλμ.
CO2: 151 γραμμάρια/ χλμ.
Τέλη: 280 €
Τιμή: από 34.465 €

φωτογραφίες: Νίκος Μαρινόπουλος

[ngg src=”galleries” ids=”5164″ display=”basic_thumbnail”]

1 Σχόλιο

1 Σχόλιο

  1. ΚΕΣΑΡΗΣ

    20/04/2020 στις 18:29

    ΒΟΛΒΟ..ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ, ΥΠΕΡΑΣΦΑΛΗ,ΛΟΓΙΚΟ ΣΕΡΒΙΣ,ΤΙΜΙΑ, ΑΡΙΣΤΗ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ, ΕΡΩΤΕΥΣΙΜΑ!!!!ΣΟΥΗΔΙΚΗ ΚΑΛΛΟΝΗ !!ΒΟΛΒΟ ΜΙΑ ΖΩΗ !!!!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured