Σύνδεση

Featured

Καινούργιο λογότυπο για τη Volvo

Τελευταία έχουν αλλάξει αρκετές αυτοκινητοβιομηχανίες το λογότυπό τους, όπως π.χ. η VW και η Renault, με κοινό γνώρισμα των νέων τους σημάτων την απλότητα και τη δισδιάστατη απεικόνιση.

Αυτή τη λογική ακολουθεί και η Volvo, η οποία παρουσίασε το δικό της νέο σήμα που σε σχέση με αυτό που ξέρουμε έχασε την όποια 3D αίσθηση αλλά και το περίγραμμα γύρω από την επωνυμία της.

Το τελικό αποτέλεσμα δεν έχει χάσει τη συνάφειά του με το σήματα που έχει χρησιμοποιήσει η μάρκα στο παρελθόν, ενώ είναι σαφώς πιο μοντέρνο και καθαρό, γεγονός που βοηθά στην απεικόνιση και την αναγνωρισιμότητά του στις κινητές συσκευές.

Το πρώτο μοντέλο στο οποίο θα χρησιμοποιηθεί θα είναι το C40 Recharge, που ταυτόχρονα είναι και το πρώτο SUV Coupe της μάρκας.

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Honda Dream Offers για το ZR-V

Honda

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi