Σύνδεση

Nissan

Toyota και Nissan ενώνονται για την προστασία των αυτοκινήτων από τους hackers

Ένα από τα πιο σημαντικά θέματα που ανακύπτουν με την ψηφιακή “καταιγίδα” στα σύγχρονα αυτοκίνητα είναι αυτό της ασφάλειας από κακόβουλους hackers των λογισμικών τους. Όλες οι εταιρίες αντιμετωπίζουν με ιδιαίτερη σοβαρότητα το συγκεκριμένο θέμα, καθώς άπτεται άμεσα της ασφάλειας των επιβατών.

Στην Ιαπωνία, 90 από τις μεγαλύτερες εταιρίες ηλεκτρονικών, αποφάσισαν να δημιουργήσουν μία ένωση η οποία θα ασχολείται με την εξασφάλιση της μέγιστης δυνατής αντοχής των νέων αυτοκινήτων από τους cyberhackers. Ανάμεσά τους η Toyota και η Nissan, ενώ δεν λείπουν κολοσσοί όπως οι Microsoft Japan, NTT Communications, Denso και Panasonic.

Όλες αυτές οι εταιρίες θα ελέγχουν τα software για τα αυτοκίνητα και μέσα από μία κοινή πλατφόρμα θα ενημερώνουν για τα λάθη και θα μοιράζονται από κοινού όλες τις πληροφορίες για να αποφευχθούν οι κυβερνοπειρατίες στα σύγχρονα οχήματα.

Η συνεργασία θα διαπιστώνει τα ελαττώματα του λογισμικού αυτοκινήτων και θα τα ενημερώνει μία φορά την εβδομάδα. Οι εμπλεκόμενες εταιρείες θα ελέγξουν στη συνέχεια για να βεβαιωθούν ότι το λογισμικό που χρησιμοποιούν δεν είναι από αυτά που εντοπίστηκαν ότι έχουν κενά ασφαλείας.

Οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας ξοδεύουν συνήθως 200 εκατομμύρια έως 300 εκατομμύρια γιεν (1,8 εκατομμύρια έως 2,7 εκατομμύρια δολάρια) ετησίως για να αναθέσουν σε τρίτους την έρευνα για το λογισμικό που χρησιμοποιούν στα αυτοκίνητά τους. Η κοινοπραξία πάντως θα δώσει την ευκαιρία στις μικρότερες εταιρίες να αναπτύξουν ταχύτερα το λογισμικό τους και να εξασφαλίσουν υψηλότερα επίπεδα ασφάλειας.

Καθώς τα ζωτικά μέρη των συνδεδεμένων αυτοκινήτων, όπως οι κινητήρες/οι ηλεκτροκινητήρες και τα φρένα τους, ελέγχονται ηλεκτρονικά, το λογισμικό που χρησιμοποιούν είναι ευάλωτο σε κυβερνοεπιθέσεις και παραβιάσεις. Πολύτιμα δεδομένα μπορούν επίσης να κλαπούν καθώς όλες οι πληροφορίες ενός οδηγού βρίσκονται μέσω του smartphone διαθέσιμες και μέσα από το σύστημα πολυμέσων ενός αυτοκινήτου.

Η Οικονομική Επιτροπή των Ηνωμένων Εθνών για την Ευρώπη έχει ήδη υιοθετήσει κατευθυντήριες γραμμές που απαιτούν από τους κατασκευαστές αυτοκινήτων να ακολουθούν συγκεκριμένες παραμέτρους κατά την κατασκευή συνδεδεμένων αυτοκινήτων. Μένει να δούμε αν σ’ αυτό το κυνήγι του “κλέφτη και του αστυνόμου” ποιος από τους δύο θα έχει το πάνω χέρι σε μία νέα εποχή της αυτοκίνησης πολύ διαφορετική και πολύ πιο σύνθετη από όσα γνωρίζαμε μέχρι σήμερα.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Η Toyota κατηγορείται για παραποίηση στοιχείων σε κινητήρες diesel

Toyota