Η Toyota μπορεί να μην επιστρέφει στα μεγάλα σαλόνια του WRC, αλλά στη μικρή κατηγορία R3, που σαφώς κάτι είναι και αυτό μετά από πολλά χρόνια απουσίας. Το όπλο της εδώ θα είναι το GT86 CS-R3, που έχει σχεδιαστεί για ιδιωτικές ομάδες και θα είναι έτοιμο για τη σαιζόν του 2015.
Το αγωνιστικό GT86 θα έχει κίνηση στον πίσω άξονα, 200 ίππους από 2.000 κυβικά, σειριακό κιβώτιο 6 σχέσεων, μπλοκέ διαφορικό και φρένα υψηλής απόδοσης. Όσο για την τιμή δεν έχει ακόμα ανακοινωθεί, αλλά οι ενδιαφερόμενοι θα τη μάθουν σύντομα.
Γιάννης Σκουφής