Σύνδεση

Featured

Η Toyota GR Supra και με χειροκίνητο κιβώτιο

Πιστή στις εξαγγελίες της η Toyota παρουσίασε και επίσημα την έκδοση της GR Supra με χειροκίνητο κιβώτιο. Μάλιστα η ιαπωνική εταιρεία αναφέρει χαρακτηριστικά πως αυτή στην πορεία θα είναι η πιο δημοφιλής, καθότι και πιο σπορ, έκδοση του κουπέ.

Σε αντίθεση με ότι ενδεχόμενα θα περίμενε κανείς το χειροκίνητο κιβώτιο των 6 σχέσεων με το έξυπνο λογισμικό, δεν συνδυάζεται με το βασικό τετρακύλινδρο σύνολο των 2.000 κυβικών αλλά με τον εξακύλινδρο των 3.000 κυβικών και των 340 ίππων.

Ενδιαφέρον έχει το ότι οι μηχανικοί της Toyota έκαναν προσπάθειες για να μειώσουν συνολικά το βάρος σε σχέση με την αυτόματη εκδοχή. Κάτι που πέτυχαν εξοικονομώντας περίπου 40 κιλά.

Από κει και πέρα επέλεξαν πιο κοντή τελική σχέση μετάδοσης, πιο σπορ ρυθμίσεις για την ανάρτηση καθώς και για το σύστημα διεύθυνσης προκειμένου να γίνει πιο άμεσο, ενώ αλλαγές έχουν γίνει και στο ESP.

Την πιο σπορ GR Supra με το χειροκίνητο κιβώτιο, την οποία η Toyota ονομάζει Live Lightweight, την ξεχωρίζει κανείς από την κόκκινη επωνυμία στο πίσω μέρος της. Στο εσωτερικό η μόνη ουσιαστική αλλαγή είναι η διαφοροποιημένη κεντρική κονσόλα προκειμένου να διευκολύνονται οι αλλαγές.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αυτό είναι το καινούργιο Lancia Ypsilon!

Featured

Πόσο κοστίζει το νέο Honda CR-V στην Ελλάδα;

Honda

Αυτή είναι η ανανεωμένη Skoda Octavia

Featured

To νέο Ford Puma είναι ακόμα καλύτερο

Featured