Η Toyota αποχαιρετά τη πέμπτη γενιά Supra με την A90 Final Edition, μια συλλεκτική έκδοση περιορισμένη σε 300 μονάδες, αποκλειστικά για την Ιαπωνία και την Ευρώπη.
Με τιμή 142.800 ευρώ στη Γερμανία είναι εξαιρετικά ακριβή -κοστίζει σχεδόν όσο μια εισαγωγική Porsche 911- ξεπερνώντας κατά πολύ το βασικό μοντέλο των 63.250 ευρώ (στη Γερμανία).
Παρά τις υψηλές προσδοκίες, η A90 Final Edition δεν διαθέτει κάποιον κινητήρα Μ της BMW. Αντίθετα, χρησιμοποιεί μια βελτιωμένη εκδοχή του B58 εξακύλινδρου turbo των 3.000 κυβικών, με 435 ίππους και 570 Nm ροπής.
Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι αποκλειστικά χειροκίνητο ενισχύοντας έτσι τον οδηγοκεντρικό χαρακτήρα του μοντέλου.
Η Toyota έχει προσαρμόσει για την περίσταση την ανάρτηση KW της αγωνιστικής GR Supra GT4, που διαθέτει 16 ρυθμίσεις απόσβεσης επαναφοράς και 12 συμπίεσης.
Επίσης έχουν γίνει βελτιώσεις στο σύστημα διεύθυνσης, στο ενεργό διαφορικό και στην ακαμψία του πλαισίου.
Τα κατά 10 χιλιοστά πιο φαρδιά ελαστικά ενισχύουν την πρόσφυση, ενώ το φρενάρισμα αναλαμβάνουν φρένα της Brembo με δίσκους υψηλής τριβής και ατσάλινες σωληνώσεις.
Σχεδιαστικά, η Final Edition ξεχωρίζει με αεροδυναμικά βοηθήματα από ανθρακόνημα, όπως την πίσω αεροτομή και μια Akrapovič εξάτμιση τιτανίου.
Στο εσωτερικό, διαθέτει Recaro Podium bucket καθίσματα από ανθρακονήματα, Alcantara επενδύσεις και κόκκινες ζώνες ασφαλείας.
Η A90 Final Edition είναι ένα πραγματικό συλλεκτικό κομμάτι, κλείνοντας με στιλ το κεφάλαιο της πέμπτης γενιάς Supra.
