Σύνδεση

Featured

Jeep: Το υβριδικό σύστημα του Avenger e-Hybrid στο μικροσκόπιο

Το Avenger e-Hybrid αποτελεί την πιο κόμπακτ σε διαστάσεις εξηλεκτρισμένη πρόταση στην γκάμα της Jeep και διανθίζει τα ιδανικά της μάρκας με την πλέον σύγχρονη υβριδική τεχνολογία. Χρησιμοποιεί ένα αποδοτικό υβριδικό σύστημα που λειτουργεί σε τάση 48V και αποτελείται από 1.200άρη κινητήρα βενζίνης με 100 ίππους και 205 Nm, ηλεκτρικό κινητήρα ισχύος 21 kW που είναι ενσωματωμένος στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των 6 σχέσεων, καθώς και μπαταρία χωρητικότητας 0,9 kWh.

Η μπαταρία βρίσκεται τοποθετημένη κάτω από το κάθισμα του οδηγού προκειμένου να μην επηρεάζεται ούτε στο ελάχιστο η ευρυχωρία της καμπίνας, ενώ στον θερμικό κινητήρα είναι προσαρμοσμένο σύστημα μίζας-εναλλάκτη (Belt Starter) ώστε η μετάβαση μεταξύ των λειτουργιών του συστήματος e-Hybrid (ηλεκτρική, υβριδική, θερμική) να γίνεται με βελούδινο τρόπο.

Το σύστημα είναι εξελιγμένο ώστε να προσεγγίζει την αίσθηση των υβριδικών συστημάτων υψηλότερης τάσης και χάρη στην έξυπνη λειτουργία του εξασφαλίζει αξιοσημείωτη οικονομία καυσίμου. Η διαφορά στην μέση κατανάλωση φτάνει στο 13% σε σύγκριση με το Avenger βενζίνης ενώ αγγίζει το 28% σε αστικό περιβάλλον.

Χάρη στις λειτουργίες e-parking, e-creeping και e-queuing το Avenger e-Hybrid είναι σε θέση να αντιμετωπίζει αμιγώς ηλεκτρικά σημαντικό μέρος της αστικής καθημερινότητας, αφού ο θερμικός κινητήρας μπορεί να κινήσει τους εμπρός τροχούς ανεξάρτητα από τον ηλεκτρικό, και το αντίστροφο. Χάρη δε στο E-Boost ο ηλεκτρικός μπορεί να συνδράμει με έως 55 Nm τον κινητήρα βενζίνης στις χαμηλές στροφές λειτουργίας, τονώνοντας το τράβηγμα και την ελαστικότητα.

Με 0-100 χλμ./ ώρα σε 10,9 δεύτερα και τελική ταχύτητα 184 χλμ./ ώρα το Avenger e-Hybrid μπορεί να φέρει σε πέρας κάθε αποστολή που θα του ανατεθεί, με μέση κατανάλωση μόλις από 4,9 έως 5,1 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα στον κύκλο μέτρησης WLTP. Παράλληλα, τα paddles στο τιμόνι δίνουν στον οδηγό τον έλεγχο του e-DCT6 κιβωτίου ταχυτήτων ώστε να εκμεταλλεύεται στο έπακρο τις δυνατότητες του αυτοκινήτου και να απολαμβάνει την εξαιρετική συμπεριφορά σε κάθε δρόμο.

Το σύστημα e-Hybrid δεν προσθέτει περισσότερα από 60 κιλά σε σχέση με ένα συμβατικό αυτόματο κιβώτιο, γι’ αυτό και το βάρος του Avenger e-Hybrid είναι 1.280 κιλά. Αυτό βοηθάει σε όλα τα τερέν, ακόμα και στο χώμα όπου χάρη στα 200 χιλιοστά απόστασης από το έδαφος και τις γωνίες προσέγγισης, ράμπας και αναχώρησης των 20, 20 και 34 μοιρών αντίστοιχα, το Avenger έχει κορυφαίες δυνατότητες για την κατηγορία του. Σημαντική συμβολή σε αυτό έχουν τόσο τα προφίλ οδήγησης του Selec-Terrain (ECO, NORMAL, SPORT, SAND, MUD, SNOW) όσο και το Hill Descent Control που φροντίζει για σίγουρες καταβάσεις σε απότομες πλαγιές.

Με τις παραγγελίες του να έχουν ξεκινήσει ήδη, με 4 χρόνια ή 160.000 χιλιόμετρα εγγύηση και με τιμή από 26.490 ευρώ, το Avenger e-Hybrid είναι μια ιδιαίτερα ανταγωνιστική, μοντέρνα και προηγμένη επιλογή στην κατηγορία των B-SUV με αυτόματο κιβώτιο.

Χρησιμοποιώντας έξυπνα και αποτελεσματικά τις αρετές του εξηλεκτρισμού, χαράσσει με τον βέλτιστο τρόπο τη γραμμή που ενώνει την έκδοση βενζίνης που ξεκινάει από τις 23.990 ευρώ με την αμιγώς ηλεκτρική των 156 HP που έχει 400 χιλιόμετρα αυτονομίας και είναι ετοιμοπαράδοτη.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured