Σύνδεση

Featured

Αν θέλετε να νοιώσετε όπως ένας πιλότος της Φόρμουλα 1 δείτε τo Vandal One

Η αμερικάνικη Vandal Cars είναι παντελώς άγνωστη και αυτό έγινε συνειδητά, όπως αποκάλυψε ο επικεφαλής της Jeremy Sutton, καθώς ήθελε να εξελίξει το πρώτο της μοντέλο, το Vantal One, όσο το δυνατόν πιο μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας. Το οποίο Vandal One είναι ένα αμερικάνικο Ariel, Radical, ΚΤΜ, Vuhl ή BCA. Πρόκειται δηλαδή για ένα… εγωιστικό όχημα με θέσεις μόνο για έναν, με εντυπωσιακή εμφάνιση, χαμηλό βάρος και πολλά άλογα αλλά και προσιτή τιμή. Τουλάχιστον σύμφωνα με την αμερικάνικη εταιρεία.

Τα παραπάνω εγγυάται σε κάποιο βαθμό η εμπειρία των συνεργατών της Vandal στην εξέλιξη αγωνιστικών αυτοκινήτων, καθώς έχουν προϋπηρεσία στις McLaren, Lola και Ford Racing, ενώ ο ίδιος ο Sutton εργαζόταν στο τμήμα SVT (Special Vehicle Team) της Ford και έχει μετάσχει παλαιότερα στην εξέλιξη του TVR Cerbera Speed 12.

Το μονοκόκ πλαίσιο είναι ανθρακονήματα και κατασκευάζεται από την ιταλική HP Compsosites -πρόκειται για το μεγαλύτερο προμηθευτή αγωνιστικών εξαρτημάτων από ανθρακονήματα παγκοσμίως- ενώ το ίδιο ισχύει και για τα στοιχεία του αμαξώματος. Τα οποία μπορούν να αντικατασταθούν εύκολα σε περίπτωση ατυχήματος ή αν ο πελάτης επιθυμεί μια άλλη διαμόρφωση.

Σε σχέση με τα Αriel Atom, Radical SR8 και BAC Mono στο Vandal One -το μήκος του είναι 4,30 μέτρα, το πλάτος 1,85 και το μεταξόνιο 2,70 μέτρα- μπορούν να χωρέσουν και πιο σωματώδεις οδηγοί. Η εταιρεία αναφέρει ύψους μέχρι 1,83 μέτρων και βάρους έως και 127 κιλών.

Από και κει πέρα η ανάρτηση ρυθμίζεται ως προς το ύψος με αποτέλεσμα σε πίστα η απόσταση από το έδαφος να είναι μόλις 1,5 εκατοστά μπροστά και 5,0 πίσω. Έξω από την πίστα οι αντίστοιχες τιμές γίνονται 12,7 και 14,6 εκατοστά αντίστοιχα. Ο κινητήρας είναι αυτός των 2.000 κυβικών του Honda Civic Type R που για την περίσταση αντί για 320 ίππους αποδίδει 340. Μάλιστα υπάρχει και το R Engine Package στο οποίο με εκτεταμένες επεμβάσεις στον κινητήρα (καινούργιες βαλβίδες, άλλο σύστημα ψεκασμού και νέο turbo EFR 7163 της Borg Warner) η απόδοσης αυξάνεται στάνταρ στους 480 ίππους, ενώ όταν η μονάδα ελέγχου μέσω στοιχείων από το GPS και τους αισθητήρες πλευρικής επιτάχυνσης αναγνωρίζει πως ακόμα πιο πολλά άλογα έχουν νόημα ανεβαίνει μέχρι και τους 560 ίππους. Στην περίπτωση αυτή το όριο περιστροφής έχει ανέβει στις εντυπωσιακές για κινητήρα turbo 9.100 σ.α.λ., ενώ με βάρος μόλις 550 κιλών η αναλογία κιλών ανά ίππο είναι 0,98. Το κιβώτιο είναι ένα πνευματικά ελεγχόμενο σειριακό 6 σχέσεων της εξειδικευμένης Sadev και κινητήριοι τροχοί οι πίσω.

[ngg src=”galleries” ids=”4525″ display=”basic_thumbnail”]Οι τιμές του Vandal One θα ξεκινούν από τις 119.700 δολάρια -με την τρέχουσα ισοτιμία αντιστοιχούν σε περίπου 106.000 ευρώ- και θα φτάνουν έως τις 190.000 δολάρια (168.000 ευρώ). Η επίσημη παρουσίασή του θα γίνει τον ερχόμενο Απρίλιο, ενώ για να το κλείσει κανείς απαιτείται προκαταβολή 1.000 δολαρίων και στη συνέχεια εξόφληση σε δόσεις μέχρι την παράδοση.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured