Σύνδεση

Featured

Το SV Rover σε καμία περίπτωση δεν περνά απαρατήρητο

Μοιάζει με παλιό Land Rover Defender που έχει πέσει στη μαρμίτα με τα αναβολικά αλλά στην πράξη δεν έχει καμία σχέση με το κλασικό βρετανικό off roader.

Κατασκευάζεται από την καλιφορνέζικη Scarbo Vintage, έχει αμάξωμα από ανθρακονήματα και αλουμίνιο, τεράστιες διαδρομές ανάρτησης για να μη σταματά πουθενά, ποδιές για προστασία στις σκληρές εκτός δρόμου διαδρομές, ενώ κάλλιστα μπορεί να χαρακτηρισθεί ως hypertruck.

Και αυτό γιατί είναι πανίσχυρο και στις δύο εκδόσεις του, τη συμβατική και την ηλεκτρική.

Στην πρώτη ένας turbo V8, τοποθετημένος στο κέντρο, αποδίδει ούτε λίγο ούτε πολύ 1.135 ίππους και συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων.

Στη δεύτερη υπάρχει ένα ηλεκτρικό σύστημα πρόωσης με δύο ηλεκτροκινητήρες που εξασφαλίζουν και την τετρακίνηση, μπαταρία 75 kWh και απόδοση 1.020 ίππων.   

Κατά τα άλλα υπάρχει κατ΄επιλογή κίνηση στους εμπρός ή σε όλους τους τροχούς, μπλοκέ διαφορικά εμπρός και πίσω, ρυθμιζόμενο ύψος ανάρτησης, τετραδιεύθυνση, ελαστικά εκτός δρόμου, δισκόφρενα από ανθρακονήματα κ.λπ.

Στο εσωτερικό ο διάκοσμος του SV Rover είναι αναμενόμενα μινιμάλ, με έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών και οθόνη infotainment 12,8 ιντσών, πολύ γυμνό μέταλλα, αλλά και μπάκετ της Sparco με επένδυση από Alcantara. Ο εξοπλισμός πάντως περιλαμβάνει και κλιματισμό προκειμένου να εξασφαλίζεται η άνεση ακόμα και στην έρημο όπου το SV Rover κινείται με χαρακτηριστική άνεση.   

Σε ότι αφορά το ύψος της παραγωγής αλλά και την τιμή του η Scarbo Vintage δεν έχει τοποθετηθεί επίσημα αλλά τα πρώτο νούμερο λογικά θα είναι μικρό και το δεύτερο μεγάλο. Κατά εκτίμηση πάνω από τις 800.000 ευρώ.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured