H Suzuki, λίγους μήνες μετά την παρουσίασή του ως πρωτότυπο στην έκθεση του Τόκιο, αποφάσισε να προσχωρήσει στην κανονική παραγωγή του XBee. Το οποίο προφέρεται Cross-Bee και ήδη από αυτό διαφαίνεται πως ο στόχος του είναι ένα νεανικό κοινό που θέλει χώρους αλλά και ιδιαίτερη εμφάνιση.
Η βάση του είναι το πλαίσιο και τα μηχανικά μέρη του Hustler, ενός βαν που κυκλοφορεί στην Ιαπωνία και σύμφωνα με τη Suzuki συνδυάζει τους χώρους με το fun to drive ενός SUV.
[ngg_images source=”galleries” container_ids=”3914″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”120″ thumbnail_height=”90″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”0″ number_of_columns=”0″ ajax_pagination=”1″ show_all_in_lightbox=”1″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Show as slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]
To XBee προορίζεται αρχικά για την ιαπωνική αγορά -προς το παρόν τουλάχιστον, γιατί τη συνέχεια κανείς δεν τη γνωρίζει. Θα διαθέτει υβριδικό σύστημα πρόωσης γύρω από το γνωστό turbo των 1.000 κυβικών της εταιρείας, αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων και κίνηση είτε στους εμπρός είτε σε όλους τους τροχούς.
Θα υπάρχουν δύο επίπεδα εξοπλισμού, με το φθηνότερο να ξεκινά περίπου στις 15.000 ευρώ και το πιο ακριβό, που θα είναι και το τετρακίνητο, γύρω στις 18.000.
Παναγιώτης Τριτάρης