Σύνδεση

Suzuki

ΤO SUZUKI MIGHTY DECK ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ MINI ΟΧΗΜΑ OPEN AIR

Τη δεκαετία του ’80 η Suzuki είχε στην ιαπωνική…

Τη δεκαετία του ’80 η Suzuki είχε στην ιαπωνική της γκάμα ένα μικρό επαγγελματικό όχημα, το οποίο το ονόμαζε Mighty Boy και είχε έναν κινητήρα ολόκληρων 543 κυβικών. Όπως φαίνεται όμως η ιστορία επαναλαμβάνεται και στα αυτοκίνητα σε τακτά χρονικά διαστήματα, καθώς η ιαπωνική εταιρεία θα παρουσιάσει επίσημα, στα τέλη του μήνα στην έκθεση του Τόκιο, το Mighty Deck.

Το οποίο είναι ένα πρωτότυπο που κινείται στη λογική του Citroen Cactus M, απλά σε λιλιπούτειες διαστάσεις, καθώς το μήκος του των 3,395 μέτρων το κατατάσσει ξεκάθαρα στα δημοφιλή στην Ιαπωνία K-Cars, που νομοθετικά περιορίζονται κάτω από τα τρεισήμισι μέτρα.

Το Mighty Deck έχει θέσεις για 2+2, ενώ από κει και πέρα υπάρχουν αρκετές διαμορφώσεις τόσο της «καρότσας» όσο και της καμπίνας, προκειμένου να καλύπτονται κατά τη Suzuki «lifestyle απαιτήσεις, από τις καθημερινές ανάγκες μέχρι τη διασκέδαση».

Φυσικά ως K-Car το Suzuki Mighty Deck έχει και ανάλογο κινητήρα: έναν 3κύλινδρο 658 κυβικών με turbo και υποβοήθηση από τον ηλεκτροκινητήρα S-Energy Charge. Μέχρι στιγμής τα άλογα και τα Nm που φτάνουν στους εμπρός τροχούς είναι άγνωστα, αλλά το βέβαιο είναι πως οι επιδόσεις μάλλον δεν είναι το σημείο που θα πρέπει να εστιάσει κανείς. Το βέβαιο είναι πως υπάρχει σοβαρή πιθανότητα να δούμε και πάλι ένα σύγχρονο Mighty Boy στους –ιαπωνικούς- δρόμους.

Γιάννης Σκουφής

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1

H 1.200 turbo των 100 ίππων είναι η πιο ισορροπημένη έκδοση του ολοκαίνουργιου Peugeot 208

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup