Στον τελευταίο τιμοκατάλογο της Suzuki –μπορείτε να τον δείτε κάνοντας κλικ ΕΔΩ– απουσιάζει το Jimny, που παρουσιάστηκε περίπου πριν από δύο χρόνια. Και δεν πρόκειται να επανέλθει.
Ο λόγος δεν είναι άλλος από τις εκπομπές ρύπων. Το Jimny κινείται από έναν τετρακύλινδρο 1.500 κυβικών που αποδίδει 102 ίππους και εκπέμπει πάνω από 170 γραμμάρια CO2 το χιλιόμετρο. Τιμή απαγορευτική αν αναλογιστεί κανείς πως ο προβλεπόμενος μέσος όρος ισοσταθμικά είναι τα 95 γραμμάρια το χιλιόμετρο.
Έτσι λοιπόν το Jimny με την κλασική εμφάνιση που αρέσει σε πολλούς σταδιακά θα αποχωρήσει από τις ευρωπαϊκές αγορές, ενώ σε κάποιες θα επανέλθει ως βαν. Χωρίς πίσω καθίσματα δηλαδή, τα οποία αφαιρούνται προκειμένου να προκύψει ένας χώρος φόρτωσης 863 λίτρων. Ταυτόχρονα τοποθετείται και το απαραίτητο διαχωριστικό με τις θέσεις των δύο επιβαινόντων.
Ο λόγος που το μικρό, καθαρόαιμο SUV επανέρχεται με αυτόν τον τρόπο είναι ότι για τα ελαφρά επαγγελματικά το όριο εκπομπών είναι 147 γραμμάρια CO2 το χιλιόμετρο.
Γεγονός πάντως είναι πως με τις πολύ καλές δυνατότητες κίνησής του σε δύσκολα εδάφη το Jimny θα φανεί χρήσιμο σε αρκετές κατηγορίες επαγγελματιών. Όσοι έχουν αποκτήσει ήδη επιβατικό Jimny μπορεί να θεωρήσουν το εαυτό τους τυχερό, από την άποψη ότι το αυτοκίνητό τους θα είναι ιδιαίτερα σπάνιο.
