Σύνδεση

Stellantis

To STLA Medium είναι το νέο πλαίσιο της Stellantis (Video)

«Αυτό που βλέπουμε σήμερα είναι το προϊόν μόλις δύο ετών καινοτομίας χωρίς συμβιβασμούς για την παροχή καθαρής, ασφαλούς και προσιτής κινητικότητας, η οποία υποστηρίζεται από την επένδυση ύψους 30 δισεκατομμυρίων ευρώ στην ηλεκτροκίνηση και το λογισμικό μέχρι το 2025», δήλωσε ο Carlos Tavares, CEO της Stellantis.

«Η πλατφόρμα STLA Medium καταδεικνύει τη δύναμη της παγκόσμιας τεχνικής κοινότητας της Stellantis, παρέχοντας προϊόντα που είναι απόλυτα προσανατολισμένα στους πελάτες μας και αναδιατυπώνουν τις μακροχρόνιες παραδοχές των μεταφορών, καθώς οδηγούμαστε για το καθαρό μηδενικό ισοζύγιο άνθρακα έως το 2038».

Η STLA Medium είναι το 1ο από τις 4 παγκόσμια πλαίσια BEV, που παρουσιάστηκαν στην EV Day 2021 και θα αποτελέσουν τη βάση για τα μελλοντικά προϊόντα της εταιρείας και θα αποτελέσουν το κλειδί για την επίτευξη του στρατηγικού σχεδίου Stellantis Dare Forward 2030.

Το οποίο συμπεριλαμβάνει την επίτευξης ενός 100% μίγματος πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία (BEV) για επιβατικά στην Ευρώπη και ενός 50% μίγματος πωλήσεων BEV για επιβατικά και ελαφρά φορτηγά στις Ηνωμένες Πολιτείες έως το 2030.

Το Dare Forward 2030 βασίζεται στη μείωση του CO2 στο μισό μέχρι το 2030, με συγκριτική αξιολόγηση των μετρήσεων του 2021, και την επίτευξη του καθαρού μηδενισμού των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα μέχρι το 2038, με μονοψήφιο ποσοστό αντιστάθμισης των υπόλοιπων εκπομπών.

Η πλατφόρμα STLA Medium παρέχει την καλύτερη στην κατηγορία της αυτονομία που ξεπερνά τα 700 χιλιόμετρα με το πακέτο Performance, ενώ το πακέτο Standard έχει ονομαστική αυτονομία άνω των 500 χιλιομέτρων (WLTP). Με ωφέλιμη ενέργεια έως 98 kWh, το STLA Medium είναι το καλύτερο στην κατηγορία του στην ενσωματωμένη ενέργεια μεταξύ των τροχών.

Η STLA Medium, η οποία χρησιμοποιεί μια ηλεκτρική αρχιτεκτονική 400 V, θα προσφέρει κορυφαία στην κατηγορία του ενεργειακή απόδοση και χρόνο φόρτισης. Ανάλογα με την εφαρμογή, η κατανάλωση μπορεί να είναι μικρότερη από 14,0 kWh ανά 100 χιλιόμετρα, που είναι η καλύτερη στην κατηγορία της ενεργειακής απόδοσης. Οι ιδιοκτήτες θα μπορούν να φορτίζουν τη μπαταρία τους από το 20% στο 80% της φόρτισης σε 27 λεπτά, με ρυθμό 2,4 kWh ανά λεπτό.

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που θα βασίζονται στο STLA Medium θα πωλούνται παγκοσμίως και θα είναι διαθέσιμα με κίνηση στους εμπρός τροχούς ή τετρακίνηση με εύρος ισχύος από 160 έως 285 kW.

Οι τύποι αμαξώματος θα περιλαμβάνουν επιβατικά αυτοκίνητα, crossovers και SUV. Η ευελιξία του STLA Medium δίνει στους σχεδιαστές της Stellantis την ελευθερία να δημιουργήσουν οχήματα με:

  • Μεταξόνιο που μπορεί να κυμαίνεται από 2.700 έως και 2.900 χιλιοστά
  • Ένα συνολικό μήκος που κυμαίνεται από 4,30 έως και 4,90 μέτρα
  • Απόσταση από το έδαφος μεγαλύτερη από 220 χιλιοστά για να εξασφαλίζεται η ικανότητα και η απόδοση εκτός δρόμου

Οι ειδικοί μηχανικοί και κατασκευαστές της Stellantis επικεντρώθηκαν στο να καταστήσουν την εγκατάσταση της υψηλής ενεργειακής πυκνότητας μπαταρίας ενός στρώματος στο εργοστάσιο συναρμολόγησης όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματική, μεγιστοποιώντας τον χώρο στο εσωτερικό του οχήματος και βελτιώνοντας την οδήγηση και τον χειρισμό με χαμηλό κέντρο βάρους.

Η οικογένεια πλαισίων STLA (Small/Medium/Large/Frame) είναι σχεδιασμένη ώστε να είναι ευέλικτη ως προς το μεταξόνιο, το πλάτος, την προεξοχή, το ύψος οδήγησης και το σχεδιασμό της ανάρτησης.

Τα πλαίσια έχουν σχεδιαστεί με πρόβλεψη για μελλοντικές χημικές μορφές μπαταριών, συμπεριλαμβανομένων μπαταριών χωρίς νικέλιο και κοβάλτιο και μπαταριών στερεάς κατάστασης. Αυτό επιτρέπει στις μάρκες Stellantis να προσαρμόζουν τις δυνατότητες του οχήματος για την ιδανική ισορροπία κόστους και επιδόσεων.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured

Η Mercedes θα διατηρήσει τα συμβατικά μικρά μοντέλα της

Mercedes-Benz