Στο περίπτερο της Seat στην έκθεση στο Παρίσι θα υπάρχει και το Arona TGI, δηλαδή η έκδοση φυσικού αερίου (CNG) του μικρού και ήδη επιτυχημένου SUV της.
Το Arona TGI θα κινείται από τον τρικύλινδρο turbo των 1.000 κυβικών του ομίλου (και όχι από το μεγαλύτερο τετρακύλινδρο των 1.500 κυβικών όπως η αντίστοιχη Skoda Octavia G-Tec), ο οποίος για την περίσταση αποδίδει 90 ίππους και 160 Nm. Το κιβώτιο είναι χειροκίνητο 6 σχέσεων, το 0-100 ολοκληρώνεται σε 12,8 δεύτερα και η τελική ταχύτητα ανέρχεται σε 172 χλμ./ ώρα.
Με κατανάλωση φυσικού αερίου το Arona TGI μπορεί να καλύψει, με τα 14,3 κιλά CNG που μπορούν να αποθηκευτούν στις συνολικά 3 δεξαμενές του, έως και 400 χιλιόμετρα. Μετά γίνεται αυτόματη μετάβαση σε αμόλυβδη, με την οποία μπορούν να καλυφθούν άλλα 160 χιλιόμετρα.
Ενδιαφέρον είναι πως όταν η θερμοκρασία πέσει κάτω από τους -10C η εκκίνηση γίνεται με βενζίνη, ενώ η ενέργεια που παράγεται από 1 κιλό CNG ισούται με 2,0 λίτρα LPG, 1,3 λίτρα πετρελαίου και 1,5 λίτρα αμόλυβδης.
Γιάννης Σκουφής