Σύνδεση

Bugatti

Το σασί της Bugatti Tourbillon είναι ένα έργο τέχνης

Η Bugatti αποκάλυψε το πρωτοποριακό πλαίσιο του τελευταίου της hypercar, του Tourbillon, το οποίο απαιτούσε πλήρη επανασχεδιασμό για να περάσει τους νέους κανονισμούς και ένα υβριδικό σύστημα κίνησης με κινητήρα V-16.

Σε αντίθεση με τις Veyron και Chiron, η Tourbillon δεν μπορούσε να επαναχρησιμοποιήσει τις πλατφόρμες τους λόγω της πολυπλοκότητας του υβριδικού συστήματος, το οποίο περιλαμβάνει έναν μακρύτερο κινητήρα V-16, έναν ηλεκτροκινητήρα, ένα κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και έναν μπροστινό άξονα με δύο κινητήρες.

Παρά τις προκλήσεις, η Bugatti πέτυχε μια συμπαγή σχεδίαση με το μεταξόνιο περίπου 3 εκατοστά μακρύτερο από αυτό της Chiron και χαμηλότερη οροφή.

Οι μηχανικοί τοποθέτησαν τον κινητήρα V-16 πιο κοντά στο πίσω διάφραγμα, πλαισιωμένο από δεξαμενές καυσίμου, ενώ μια διάταξη μπαταριών σε σχήμα Τ ενσωματώθηκε πίσω από τα καθίσματα και στο κεντρικό τούνελ.

Τα καθίσματα σταθερής θέσης μετακινήθηκαν πιο κοντά μεταξύ τους για να ελαχιστοποιηθεί η μετωπική επιφάνεια, ενώ τόσο τα πεντάλ όσο και το τιμόνι μετατοπίστηκαν προς τον οδηγό.

Ο μπροστινός ηλεκτροκινητήρας είναι τοποθετημένος πίσω από τον μικρό χώρο αποσκευών.

Καινοτομίες όπως ένας διαχύτης από ανθρακονήματα, ο οποίος λειτουργεί και ως πίσω δομή πρόσκρουσης, και τρισδιάστατα εκτυπωμένα ψαλίδια ανάρτησης αναδεικνύουν τη μηχανική ικανότητα της Bugatti.

Το αυτοκίνητο διαθέτει οκτώ ψυγεία για την ψύξη του υβριδικού συστήματος.

Συνολικά, το σασί της Bugatti Tourbillon είναι ένας άθλος σχεδιασμού και τεχνολογίας, και μαζί ένα αντικείμενο που από όποια πλευρά και αν το κοιτάξεις μοιάζει με ένα αληθινό έργο τέχνης.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Honda Dream Offers για το ZR-V

Honda

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi