Σύνδεση

Featured

Το Renault Twingo επιστρέφει ως ηλεκτρικό και μάλιστα φτηνό

Η Renault παρουσίασε τη νέα, 4η κατά σειρά γενιά του Renault Twingo η οποία ναι μεν μοιάζει με την 1η αλλά είναι τελείως διαφορετική. Και αυτό γιατί είναι ηλεκτρική, οπότε και θα ανταγωνιστεί τα μικρά ΒEV που ήδη γνωρίζουμε πως θα παρουσιαστούν και αυτά που κατά πάσα πιθανότητα θα κάνουν την εμφάνισή τους.

Στην πρώτη κατηγορία ανήκουν τα VW ID.1, Citroen e-C3 και Fiat Panda και στη δεύτερη αυτά των Hyundai, Kia, Opel κ.λπ.

Το καινούργιο Twingo θα είναι μεταξύ των επτά BEVs που θα αποτελούν την ηλεκτρική γκάμα της γαλλικής εταιρείας, όπως ανακοινώθηκε στην παρουσίαση της νέας εταιρείας Ampere EV του Ομίλου Renault. Χαρακτηριστικές είναι οι δηλώσεις του επικεφαλής του ομίλου Renault, Luca de Meo, ο οποίος είπε ότι «…το νέο Twingo θα είναι μία ασημένια σφαίρα για τη βιωσιμότητα της κινητικότητας και θα είναι το κλειδί στην προσπάθεια της εταιρείας για ένα προσιτό BEV».

Το μικρό ηλεκτρικό Renault αναμένεται να παρουσιαστεί σε περίπου δύο χρόνια από σήμερα. Η σχεδίασή του αλλά και η παραγωγή του θα γίνεται στην Ευρώπη, ενώ ο de Meo υπόσχεται τιμές που θα είναι ανταγωνιστικές συγκριτικά με τους Κινέζους.

Μάλιστα δήλωσε πως το νέο αυτοκίνητο θα έχει κόστος παραγωγής 50% λιγότερο από ένα νέο SUV της κατηγορίας C, χάρη στη μείωση των υλικών και τη νέα πλατφόρμα με λογισμικό που θα απαιτεί λιγότερα εξαρτήματα. Με αυτόν τον τρόπο η τιμή του είναι κάτω από τις 20.000 ευρώ.

Το Twingo αναμένεται να προσφέρει εντυπωσιακή οικονομία με μια μέση κατανάλωση 10 kWh ανά 100 χιλιόμετρα και με αποτύπωμα CO2 στη διάρκεια ζωής του αυτοκινήτου κατά 75% χαμηλότερο συγκριτικά με ένα μέσο ευρωπαϊκό αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Η Ampere, που όπως προαναφέραμε ανήκει στον όμιλο της Renault, σχεδιάζει να επιτύχει τη σύγκλιση των τιμών μεταξύ ηλεκτρικών και συμβατικών αυτοκινήτων, δίνοντας έμφαση σε μοντέλα των κατηγοριών B και C. Θα επικεντρωθεί στην εξέλιξη «αυτοκινήτων με ορισμένο λογισμικό» επιτυγχάνοντας έτσι σημαντικές οικονομίες κλίμακας.   

Έτσι σχεδιάζει να εξελίξει μια δεύτερη γενιά εξατομικευμένων BEV-C με μείωση 50% στο κόστος των μπαταριών, 25% στο κόστος του συστήματος κίνησης και του πλαισίου, και 15% στο κόστος του υπόλοιπου αυτοκινήτου.

Η Ampere επισημαίνει ότι, μέχρι το 2031, στοχεύει στην πώληση περίπου ενός εκατομμυρίου BEV ετησίως, μία αύξηση πάνω από τα περίπου 300.000 που πωλούνται επί του παρόντος.

Η εταιρεία θα επικεντρωθεί επίσης στην ανάπτυξη και παραγωγή δύο BEV για το Renault Group, ένα για την Alpine και ένα για το νέο Nissan Micra.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured