Σύνδεση

Featured

Το Renault Kadjar ανανεώνεται και αποκτά και καινούργιους κινητήρες

H Renault προχωρά στην ανανέωση του μεγάλου SUV της, του Kadjar, το οποίο θα βρίσκεται φυσικά και στην έκθεση στο Παρίσι. Αισθητικά το Kadjar θα έχει νέους προβολείς και μια ελαφρώς μεγαλύτερη μάσκα με περισσότερο χρώμιο, που του εξασφαλίζουν μια πιο σύγχρονη εικόνα. Από κει και πέρα οι προβολείς έχουν και πάλι χαρακτηριστικό σχήμα, ενώ αυτοί της ομίχλης είναι πλέον τετράγωνοι.   

Στο εσωτερικό οι αλλαγές είναι στα σημεία, όπως στον επιλογέα, τους αεραγωγούς, στις λαβές των θυρών κ.λπ., ενώ η οθόνη αφής ενσωματώνεται πλέον πιο σωστά στο ταμπλό. Επίσης υπάρχουν μεγαλύτερες δυνατότητες διασύνδεσης του συστήματος infotainment, ενώ προστέθηκαν θύρες USB και για όσους κάθονται πίσω.  

Η πιο σημαντική διαφοροποίηση είναι η αντικατάσταση του 1.2 TCe με τον ολοκαίνουργιο 1.3 TCe. Πρόκειται για τον τετρακύλινδρο turbo που έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με τη Mercedes και κινεί ήδη την Α-Class ενώ στο μέλλον θα χρησιμοποιηθεί και στο Megane. Η απόδοση του στο Kadjar είναι 140 και 160 ίπποι για τις εκδόσεις TCe 140 και TCe 160 αντίστοιχα. Όλες οι εκδόσεις έχουν φίλτρο GPF και προαιρετικά συνδυάζονται με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC με 7 σχέσεις.

Στους diesel υπάρχει ο αναβαθμισμένος 1.500 (για την ακρίβεια έχει 1.461 κυβικά) με νέο σύστημα SCR και AdBlue στις εκδόσεις Blue dCi 115 με χειροκίνητο 6άρι ή κιβώτιο EDC. Επίσης, πρεμιέρα κάνει στην έκδοση Blue dCi 150 και ο νέος diesel στα 1.749 κ.εκ. με 150 άλογα και 340 Nm ροπής, ο οποίος είναι και ο μόνος που έχει τετρακίνηση (για τα τεχνιλά χαρακτηριστικά του νέου Kadjar μπορείτε να κάνετε ΚΛΙΚ ΕΔΩ). 

Γιάννης Σκουφής

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1

H 1.200 turbo των 100 ίππων είναι η πιο ισορροπημένη έκδοση του ολοκαίνουργιου Peugeot 208

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup